nedjelja, 2. ožujka 2014.

Rimmel Stay matte liquid mousse foundation

Drage moje,
danas vam donosim recenziju tekuće podloge koja vas je dosta zaintrigirala, barem sudeći po komentarima na Facebook-u. Osobno jako volim testirati tekuće podloge pa mogu reći da sam zaista uživala testirajući i ovu. Moja je kupljena u Nami, a dobila sam je za Božić od svojih bliskih prijateljica. Do sada sam je jako dobro isprobala, a kako je prošla na testiranju, otkrijte u ostatku teksta...

Rimmel stay matte linija na tržištu je već duže vrijeme. Najprije su patentirani puder u kamenu (favorit mnogih beauty blogerica/vlogerica) te tekući puder kojeg osobno nisam isprobala, ali ga ima moja prijateljica (koja ima masnu kožu) i kaže da je zadovoljna njime, a i vidim da joj jako lijepo stoji. Tek je pred kraj 2013. godine patentiran novi proizvod iz Stay matte linije, a to je upravo ovaj mousse puder kojeg sam ja isprobala. Otkad je patentiran, Youtube vrvi recenzijama istog, dok su mišljenja vlogerica podijeljena, no većinom pozitivna. 



Što kaže Rimmel o svojem proizvodu?
Lagana kao perce, formula bez ulja sa prozračnom mousse teksturom neće biti teška na koži ili je zamastiti. Pruža kontrolu sjaja kroz cijeli dan i lagano se blenda za prirodan mat finish. Umanjuje izgled pora.

Moji prvi dojmovi?
Nakon što sam ovu podlogu stavila prvi puta na lice, moram priznati da sam bila zaista oduševljena. Pružila mi je željeno prekrivanje iako napominjem da ja obično nemam velikih problema s aknama. Ono čime se ja borim je lagana diskoloracija i poneki prištić. Koža mi je mješovita u svakom smislu riječi pa mi je tako čelo izrazito masno, dok je ostatak lica (uključujući i ostatak t-zone; nos i brada) suho do izrazito suho ovisno o temperaturi zraka, prehrani, stresu i proizvodima za čišćenje lica koje koristim.
Pri prvom nanošenju sam bila, dakle, jako zadovoljna prvenstveno teksturom koju podloga ima, jer je drugačija od klasičnih. Lagano se razmazivala, pružala srednje prekrivanje već jednim slojem i što je najvažnije, ostala je na licu dok je nisam skinula i nakon nekoliko sati je izgledala gotovo jednako dobro kao i ujutro, kada sam je prvo nanijela. Moram priznati da sam bila uvjerena da sam tada našla novu najdražu podlogu.



Dojmovi nakon 2 mjeseca korištenja?
Ono što nisam odmah primijetila, a bilo mi je vidljivo svakim ponovnim korištenjem podloge, jest da se lagano uvlači u borice (kojih sa 19 godina gotovo ni nemam), ali svakim mrštenjem ili smijanjem (odnosno bilo kakvom mimikom) vidljive su jer se podloga uvlači u njih. Druga stvar koju sam primijetila odmah, no na koju nisam obraćala previše pažnje, jest da ju je teško skinuti s lica. Za uklanjanje šminke koristim micelarnu otopinu i gel čistilicu, no računam na to da će micelarna otopina jednim brisanjem ukloniti više-manje cijelu podlogu, dok će gel čistilica ukloniti samo male ostatke. Dok je to slučaj sa većinom mojih podloga (izuzev Golden Rose Satin smoothing fluid podloge), na ovu podlogu moram potrošiti duplo više micelarne otopine za uklanjanje s lica.

Prekrivanje/postojanost...
Prekrivanje koje pruža podloga je srednje i nadogradivo iako smatram da ga nema smisla nadograđivati, a ne znam ni kako bi se ponašao u tom slučaju. Potencijalno bi mogao izgledati "cakey", no pošto sam ja dobila svo prekrivanje koje sam trebala jednim potezom, nisam imala potrebe nadograđivati podlogu dodato. Lijepo je prekrio prištiće jednim slojem, a nije naglasio suhe dijelove.
Postojanost je odlična, više nego kod klasičnih podloga, što bi u mojem slučaju značilo 5-6 sati bez dodatnog matiranja. Ipak, kao što sam napomenula, voli se nakupljati u boricama.




Tekstura/Finish...
Tekstura ovog pudera je mousse, a ako se nikada niste susreli s ovom teksturom, ona je nešto poput tučenog vrhnja, ali malo gušća. Istovremeno nije nimalo masna, već gelasta/serumasta. Upravo zbog toga, odgovarati će mješovitoj i masnoj koži (kojima je i namijenjena), no neće biti dobra za suhu kožu jer bi je mogla dodatno isušiti. Finish koji ostavlja na koži je polu-mat, no više mat nego sjajan. Podlogu je najbolje nanijeti kistovima s gustim dlačicama (kao Real Techniques) ili prstima, no ne bih preporučila korištenje mokrih spužvica (npr. Beauty Blendera).

Tip kože kojem je podloga namijenjena...
Ova podloga namijenjena je masnoj i mješovitoj koži. Odgovarala bi i normalnoj koži dok nisam sigurna kako bi sjela na suhu kožu. Možda uz dobro pripremljenu kožu, a pritom mislim na dobro hidratiziranje, dobro funkcionirala i ako imate suhu kožu.


Ako ćemo detaljno gledati sastav ove podloge...
Vjerojatno je to greška, no uvijek ću kupiti proizvod prije nego što se raspitam o njegovom sastavu. Ipak, moram priznati da nikada nisam imala alergijske reakcije na kozmetički proizvod pa tako nisam imala s ovim, no to ne garantira da je sve što stavljam na lice (i ne govorim samo za ovu podlogu) preporučljivo za korištenje.

Od sastojaka me zabrinjavaju jedino cyclopentasiloxane i phenoxyethanol jer su potencijalno agresivni za kožu, no istražila sam ostatak sastojaka i čini se uredu. Opet napominjem da ja nisam nimalo osjetljiva na proizvode.


Količina, izbor nijansi, ambalaža, cijena i ostalo...
Ova podloga dolazi u količini od 30 ml što je standard za tekuće podloge. Ovisno o količini koju koristite (preporučam količinu zrna graha za cijelo lice) mislim da će potrajati nekoliko mjeseci. Podloga dolazi u 8 nijansi, no na našem tržištu ja sam vidjela znatno manje nijansi, točnije 4 od kojih je najsvjetlija nijansa 103, koju ja imam. Mislim da će ona odgovarati većini djevojaka, no ukoliko ste jako svijetle puti, mislim da vam neće odgovarati. Ambalaža je plastična, što volim jer zauzima minimalno mjesta.
Što se tiče dostupnosti, podloga je dostupna u Douglas parfumerijama te Nami, dok ja uvijek preferiram Namu jer često imaju popuste. Originalna cijena podloge je 50 kn, no možete je naći i na popustu.


Izgled na koži (dnevno svjetlo)...






Presuda...
Sviđa li mi se ova podloga? Bez sumnje. Je li najbolje što sam isprobala i ne mogu bez nje? Ne. Definitivno ima svoje prednosti i odgovara mojem tipu kože. Koristim je otprilike jednom tjedno što mislim da je sasvim solidno s obzirom na količinu prekrivanja koje pruža i zahtjevnost svoje kože, ali jedini problem koji imam s njom je što nije lagana na koži, a na dnevnoj bazi to tražim od podloga. Trebate li je vi? Ukoliko tražite dosta prekrivanja i trajanje kroz dan (koje je izvanredno), imate moju preporuku.



Jeste li već isprobali koju mousse podlogu? Kako vam se svidjela? 
Jeste li isprobali Stay matte liniju? Kako vam odgovara?


P.S. Ovaj proizvod možete osvojiti u mojem darivanju. Brzo klik ovdje.

Broj komentara: 18:

  1. Ovaj nisam isprobala iako sam mislila, ali s obzirom da je težak na licu, morat ću ga preskočiti. Imam Match Perfection i on mi je odličan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U principu nije toliko težak kroz dan, koliko je meni muka skidati ga s lica. :/

      Izbriši
  2. lovely post :)) i love rimmel

    http://prettypurple92.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ambalaža mi se jako svidjela čim sam ju vidjela :D Ti si preslatka i lice ti izgleda baš odlično. Probala sam ovaj puder, ali me podsjeća na pjenaste/mousse podloge, a oni nisu dobri za moju suhu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Mousse podloge su više za mješovitu i masnu kožu. :)

      Izbriši
    2. Pa tek sad vidim da i u nazivu ima Liquid Mousse haha, uopće nisam skužila XD

      Izbriši
  4. Probala sam. Meni je ok. Međutim, imam mešovit tip kože sa masnom t zonom. I meni se takođe uvlači u pore i to mi prilično smeta. Takođe, jako se preslikava, što mi još više smeta :D Ali odnos cene, postojanosti i prekrivanja je sasvim ok. Moram dobro pripremiti suve delove kada koristim ovaj puder, sto nekada zamara, ali mi nije zao sto sam ga kupila, i kupicu ga sigurno jos koji put. Sjajna recenzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zaista ne preslikava, što me jako ugodno iznenadilo, a čelo mi zna biti jako masno.
      Hvala ti! Drago mi je da ti se sviđa. :)

      Izbriši
  5. nemam problema sa skidanjem ako mi je efekt dobar, no nakupljanje u boricama je razlog zašto ću je ipak preskočiti

    OdgovoriIzbriši
  6. Htijela sam ju kupiti, al najsvijetlija nijansa mi je pretamna, a ni podton mi ne odgovara.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, s nijansama su malo zeznuli. Iako meni ova 103 dosta odgovara. :)

      Izbriši
  7. Joj ja nekako nisam luda za tim mousse varijantama... Ali tebi odlično stoji i slike su ti prekrasne!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. jedna primjedba...stavila si slike da bi pokazala kako puder izgleda na dnevnom svijetlu, a fotošopirala si ih i ne vidi se kako stvarno izgleda puder

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slika je samo posvijetljena i stavljen je filter i smatram da se dobro vidi.
      Ako želiš bolje vidjeti, klikni desni klik na 5. sliku i otvori sliku u novoj kartici. Vidi se sve što se treba.

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)