nedjelja, 9. listopada 2016.

Recenzija: Catrice HD Liquid coverage puder

Nedjelja označava novi video i post, a ovog tjedna za vas sam odlučila secirati novu Catrice HD Liquid coverage podlogu. Obožavam dobre tekuće pudere i uvijek sam u potrazi za novim, dok na umu imam nekoliko uvjeta koje moj izbor za svaki dan mora ispuniti: dobro prekrivanje, lakoća na koži, izostanak zatezanja, odgovarajuća nijansa i trajnost! Također, mora biti i u budžetu, no male devijacije su moguće. Mislite li da je Catrice HD Liquid coverage uspio ispuniti moje uvjete? Saznajte niže i pogledajte različite testove koje sam napravila s njim.




Što Catrice kaže o ovom novitetu u svojoj kolekciji?
"Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation tekući puder pruža visoko, ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten. Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu."

*Visoka pokrivenost prirodnog izgleda
*Ultra lagane, tekuće teksture
*Za savršen ten koji traje do 24 sata





Kakav je izbor nijansi?

010 LIGHT BEIGE
020 ROSE BEIGE
030 SAND BEIGE
040 WARM BEIGE


Nijanse 010, 030 i 040 namijenjene su za kožu toplog podtona,
dok je nijansa 020 za kože neutralnog podtona. Nijanse su vrlo svijetle i izbor tamnijih je vrlo skroman. Međutim, ukoliko ste veoma blijedi, nijansa 010 LIGHT BEIGE vjerojatno će vam odgovarati pa je to plus. 
U svojoj kolekciji imam nijansu 020 i 030 te mi je nijansa 020 trenutno puno bolja, no kad sam puder tek kupila imala sam još boju od ljetovanja pa je tamnija nijansa izgledala bolje. Moj savjet je ukoliko ste inače nijansa X kod ostalih Catrice pudera, istu potražite i ovdje, vrlo vjerojatno će biti pogodak. 


*   *   *





Kako izgleda na različitom osvjetljenju?

Puder daleko najbolje izgleda na prirodnom svjetlu i ne izgleda nimalo umjetno na koži. Ono što je trebalo provjeriti jest kako se puder ponaša u odnosu na flash tj. jaču bljeskalicu, s obzirom na to da Catrice tvrdi da ovaj puder nema SPF koji obično stvara odbljesak na fotografijama slikanima flashom. No, i tijekom fotkanja na taj način ne izgledam pretjerano isprano pa mogu zaključiti da izgleda bolje od većine puder koje imam u kolekciji.





SASTOJCI:
AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




Završni dojmovi - prednosti i mane...

PREDNOSTI
*nema SPF i prošao je test s bljeskalicom što znači 
da ga bez straha mogu koristiti za svoje bitnije prilike i na klijenticama
*ugodan je na koži i ne stvara efekt maske, posebno ukoliko prije nanošenja 
stavite kremu i/ili bazu
*trajan je, matira i drži masnoću pod kontrolom, no nakon 6 sati vrlo vjerojatno ćete se zamastiti ukoliko imate masnu/mješovitu kožu, 
posebno ukoliko šminku niste završili puderom u prahu
* izvrsno prekriva i prekrivanje se lijepo nadograđuje u više slojeva 
bez da izgleda umjetno ili neuredno
*ambalaža je lijepa i inovativna, sviđa mi se i što je staklena te ima pipetu za doziranje (time se sprečava i nakupljanje bakterija na proizvodu te posljedično, stvaranje eventualnih prištića)
*ne oksidira te nijansa ostaje jednaka onoj koju ste nanijeli na početku šminkanja
*cijena je izvrsna: 55 HRK


NEDOSTACI
*staklena ambalaža koja može stvarati dodatan teret pri putovanju
*trajnost koja nije odgovarajuća onoj koju tvrde na ambalaži


*   *   *
VIDEO


Jeste li već isprobali ovaj puder?
Kakvi su vaši dojmovi?

*nijansa 020 kupljena je vlastitim novcem, dok je nijansa 030 dobivena besplano, no zadržavam pravo na iskrenu recenziju, kao i u svakom postu

Broj komentara: 5:

  1. Joj kupit ću ga!!! I super su sve fotke ali prva mi je najbolja, kako ti je puder tako izrastao iz glavice, hm? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nazalost imam suhu kozu pa se ne usudim niti pogledati ga. Ali ambalaza i pumpica mi je tako privlacna.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam izrazito suhu kozu i odusevljena sam njime :)

      Izbriši
    2. Ja imam izrazito suhu kozu i odusevljena sam njime :)

      Izbriši
  3. Puder je fantastičan, recenzija također. Koristim ga već mjesec dana i iz dana u dan me iznenadi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)