nedjelja, 24. svibnja 2015.

Avon: potrošenih 2000 kn & GIVEAWAY X4: Zatvoreno!

Ukoliko ste naletjeli na video koji sam napravila u čast ovogodišnjem Beauty blog danu mogli ste vidjeti da sam osvojila titulu najbolje Beauty blogerice. Prošlo je već nekoliko mjeseci od tog lijepog dana, a meni se još uvijek čini da je to predobro da bi bilo istinito. 

U istom videu govorila sam i o sponzorima koji su nam pripremili prekrasne poklone, a svakako ste primijetili da je glavni sponzor bio Avon pa sam dobila priliku izabrati proizvode u vrijednosti 2000 kn. Sam odabir proizvoda bio mi je težak (koliko god to čudno zvučalo) pa sam i vas zamolila da sudjelujete i pomognete mi.
Prošlo je nekoliko tjedana od tada, a proizvodi su polako, ali sigurno stigli na moju kućnu adresu. Ponovno sam se suzdržala od brzog otvaranja i odlučila ga snimiti uživo, a sada ga i sami možete pogledati.

VIDEO




*   *   *





















































Popis proizvoda:
(redom, kao što je prikazano na slikama ispod)

Glycerine hand and nail krema za ruke
Cocoa butter krema za ruke
Youth restore krema za ruke
Advance techniques strenghten & protect šampon
Advance techniques strenghten & protect regenerator
Supreme oils njegujući sprej za kosu
Supreme oils njegujući šampon
Supreme oils njegujući balzam
Senses awakening citrus zing peeling
Senses awakening citrus zing gel za tuširanje
Simply delicate calming fragrance free feminine wash
Solutions DD body cream
Planet spa india intensity moisturising body souffle
Coca butter rejuvenating moisture body butter
Anew clinical hydra recovery overnight mask
Anew clinical eye lift pro dual eye system
True color eyeshadow quad (glow teal)
True color eyeshadow quad (stone taupes)
True color eyeshadow quad (jeans)
True color eyeshadow quad (mocha latte)
Little black dress parfem edp 30
Extra lasting lipstick (pretty in pink)
Extra lasting lipstick
Ultra beauty lip stylo (vintage pink)
Ultra beauty lip stylo (totally twig)
Ultra glimmerstick lipliner (simply spice)
Ultra glimmerstick lipliner (mystery mauve)
Ultra glimmerstick lipliner (pink cashmere)
Supershock gel eyeliner (raw plum)
Supershock gel eyeliner (sauvage)
Monica novčanik
Luxe temptation rumenilo (couture rose)
Nailwear pro+ nail enamel (mulberry)
Magic effects mineral crush (agathe)
Today parfem
Premiere Luxe edp parfem
Far away parfem
Rare pearls parfem
Violetta set nakita
Lizbeth torbica
Britt torbica



*   *   *
Za vas sam pripremila 4 poklona.
Evo što možete osvojiti...

*   *   *


*   *   *


*   *   *


*   *   *

Kako do poklona?
*Pretplatite se na kanal ThePSara na Youtubeu. KLIK
*Lajkajte stranicu Sara's Magical World & thepsara 
na Facebooku. KLIK
*Lajkajte stranicu Avon na Facebooku. KLIK

U komentarima napišite korisničko ime preko kojeg me pratite na Youtubeu 
te koji biste poklon željeli dobiti.
Možete se upisati 4 puta (jednom za svaki poklon) no nemojte više puta za isti.

SRETNO!
______________________________________________________

Darivanje traje od 25.5.2015. - 8.6.2015. u ponoć.
Otvoreno je za područje Hrvatske, BiH i Srbije.
Dobitnici će biti objavljeni 9.6. 2015. na Facebook stranici
Sara's Magical World & thepsara kao i na kraju ispod ovog posta.



*   *   *
UPDATE:
Dobitnice su izabrane...
1. miso kovac
2. Ines Letina
3.Elvira Novosel
4. Ines Klarić
Čestitam sretnim dobitnicama,
javite se s podacima ovdje KLIK

Broj komentara: 590:

  1. Ja biiiii! ;) :) Poklon 2 ☺😊😚
    Valjda cu nes osvojit kad nikad nis nisam osvojila! :) :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila bih presretna kad bih napokon i po prvi put osvojila bilo koji paketić :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok Saraa :) bila bi mi drago kad bi osvojila jedan od pokloncica, iako mi se najvise svidja br.1 :)
    Hvala ti puno :) :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Voljela bih osvojiti poklon pod brojem 2. jer je tu jedna predivna paletica i olovka za oci zelene,plave boje koje obozavamo i mama i ja i bilo bi mi drago osvojiti to :-)
      Na yt te pratim preko ovog imena: Nikolina Ecimovic

      Izbriši
  5. Sve je prekrasno,svidaju mi se proizvodi!
    Br.1 mi je najvise zapao za oko 🙊 pozdrav! ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo Sara, meni se mnogo svidja poklon br.3 . Uvijek sam zeljela nesto osvojiti ono sto ti pripremis, medjutim nisam takve srece. Ipak, nadam se da cu i ja ovaj put osvojiti. :**

    OdgovoriIzbriši
  7. Ćao Sara! Super je ovaj Giveaway,sve mi se sviđa,ali najviše poklon broj 4. Odlična si,stalno gledam tvoje yt videe,i samo tako nasatavi! Pozdrav 💋

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nebih dobila poklon pod brojem 2(sto sam napisala u prethodnom odgovoru) voljela bih osvojiti poklon pod brojem 3 jer je ova torbica prekrasna a uskoro imam krizmu,dobro bi mi doslo.

      Izbriši
  8. Pokloni su divni i bila bi presretna kad bi osvojila bilo koji od njih 4 :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Svi pokloni su predobri, ali 2. je vrh. Velika bi mi cast bila da dobijem poklon od tebe Saro. ^^. <3

    OdgovoriIzbriši
  10. sve mi se svida :))
    1 i 3 su najvise u igri
    poz! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pokloni su odlicni :D a i ruz u ovom videu je to die for, moze li neka informacija o njemu? :D a definitvno najbolji poklon mi je 4, ali i 2 je vrh

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako mi se svidaju tvoji videi i jedva cekam kad ce biti nesto novo vezano za sminkanje obozavam se sminkat koristim tvoje trikove jako mi pomazes..imam samo 2 palete i zato bi htjela paketic broj 2....i jos zato sto jos do sad nikad nisan nista osvojila pa bi mi bila zelja da tako nesto dobim od tebe

    OdgovoriIzbriši
  13. Svi su pokloni super,ali najnaj su 1 i 2.voljela bih dobit poklon od tebe to bi mi bio najljepsi rođendanski poklon 😊

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja bih poklon 4 ili 3.Jer su mi ta dva prelepa.I ostali su lepi,ali ova dva * _*

    OdgovoriIzbriši
  15. Bok sara ja nikad nisam sudjelovala u ovako necemu pa bih voljela nesto osvojiti ajvise mi se sviđa paketić br 3

    OdgovoriIzbriši
  16. Super mi je koliko si puta naglasila da si dobila nešto što nisi naručila, iako si zapravo sve to dobila - zasluženo, međutim, ja ne bi bila tak pristojna da dobijem nešto što nisam htjela haha. bila bi ipak malo više razočarana, heh zato se vidi da si profi u svom poslu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. 2 poklon je najj *_* volim te Sara :) voljel a bih to osvojiti

    OdgovoriIzbriši
  18. 2💟💟
    Pratim te vec duze vrijeme super si

    OdgovoriIzbriši
  19. Bok sara bili bi mi drago da osvojim jedan pokloncic velika 😚

    OdgovoriIzbriši
  20. Sve je super.i ja bi sudjelovala ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Bok Sara pratim te već jako dugo i bila bih presretna kada bih nešto osvojila i može biti bilo što jer što god ti izaberš bude odlično pa ako nešto osvojim hvala puno, a ako ne isto puno hvala.
    Pozdrav Manuela.

    OdgovoriIzbriši
  22. Poklon1, 2, 3,4! Pa koji osvojim, dobro dosao jer su svi super

    OdgovoriIzbriši
  23. Bok Sara pratim te već jako dugo i bila bih presretna kada bih nešto osvojila i može biti bilo što jer što god ti izaberš bude odlično pa ako nešto osvojim hvala puno, a ako ne isto puno hvala.
    Pozdrav Manuela.

    OdgovoriIzbriši
  24. Htjela bih osvojiti poklon broj 2 :)

    Lijep pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja bi zelela poklon broj 2 ali nista od toga posto sam iz BiH. Svi pokloncici su super kao i ti! <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Ajme predivno <3 Sara zbilja si divno darivanje napravila. Meni je poklon 3 fenomenalan, obožavam razne gelove za tuširanje, novčanik mi je prepreslatki i taman je moj istrošen pa bi mi ovaj odlično došao a ruževi su mi vječno slaba točka tako da bi bila zahvalna do neba i nazad da ga osvojim ! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja bih 1,mada se ne bih bunila ni za nesto drugo :)<3

    OdgovoriIzbriši
  28. Pokloni su savrseni. Cestitam na nagradama. Definitivno poklon 2,makar su i ostali super. :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Poklon 4 mi se svidja, nisam dugo kupila avon proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Poklon 1 je najbolji! Pozdrav Sara :* <3

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdrav Sara. Čestitam ti na tituli najbolje Beauty blogerice. Jako mi se sviđa ovaj give awey,a najviše poklončić pod brojem 2. Bila bih jako sretna kada bih ga osvojila,zato što nisam nikada ništa osvojila. Pusa!!! 💋💋❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  32. Pozdrav Sara. Čestitam ti na tituli najbolje Beauty blogerice. Jako mi se sviđa ovaj give awey,a najviše poklončić pod brojem 2. Bila bih jako sretna kada bih ga osvojila,zato što nisam nikada ništa osvojila. Pusa!!! 💋💋❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  33. Svi pokloni su odlicni, no najviše mi se sviđa br. 1 ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa svi su stvarno extra,najvise mi se svidja ipak br. 2
      Cestitam ti na tituli,zasluzila si. Najbolja sii.
      I jos nesto.. Pratim te vec dugo i moram ti rec da sam te uzasno zavolila,videi i blog stvarno odlicni,vidi se da ulazes mnogo truda u njih i sve pohvale. Svidjas mi se jako,nekako mi dajes inspiraciju hah,taj osmjeh i pozitivna energija koji siris stvarnoo predivno.. A volim te najvisee.<3

      Izbriši
  34. Curke, ispod ovog komentara se upisujete za darivanje! :) SRETNO SVIMA! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diana Verlak deedee, poklon broj 3 )

      Izbriši
    2. Super si!! Ja bi poklon 2 :*

      Izbriši
    3. Super si!! Ja bi poklon 3 :*

      Izbriši
    4. Super si!! Ja bi poklon 1 :*

      Izbriši
    5. Super si!! Ja bi poklon 4 :*

      Izbriši
    6. Stranice preko kojih te pratim;
      Facebook: Brigita Rafanelli
      Youtube: Brigita Rafanelli - brigita.rafanelli@gmail.com
      Instagram: brigita_rafanelli

      Voljela bih osvojiti poklon br.2, jer mi se najviše sviđa i najviše bi mi odgovarao. :-)

      Izbriši
    7. LEA _ 10 voljela bih osvojit poklon br.1

      Izbriši
    8. YT: IvaBelieber06
      Fb: Ivana Obradović

      Najvise mi se svida poklon br 1, ali bila bih zahvalna da dobijem bilo sto :)

      Izbriši
    9. Tamara Jevtic, poklon broj 2 :)

      Izbriši
    10. Inače koristim Little black dress i stvarno je super!
      Nažalost, očito sam propustila jedan od tvojih postova, pa tako i nisam vidjela da tražiš preporuke za Avon stvarčice.
      Eto, ako ćeš još kojom prilikom naručivati, preporučam ti: Avon naturals skin care - peach and cotton face cream. Hidrantna krema koja prefino miriši i učinkovita je! :)

      Korisničko ime: Ines Klarić
      Poklon broj 4.

      Izbriši
    11. Samo Ana, poklon broj 2. :)

      Izbriši
    12. Samo Ana, poklon broj 1. :)

      Izbriši
    13. Franka Modrić,poklon broj 1.

      Izbriši
    14. YT: Lucija Petrovic
      Pokloncic br. 4

      Izbriši
    15. You Tube: Lucci Pops
      Poklon 2. <3 <3 <3

      Izbriši
    16. Перишић Ћиширеп, poklon 4 mi je najsimpatičniji. :) Srećno svima. :)

      Izbriši
    17. Dunja Milutinovic.
      Poklon br. 1. :'D

      Izbriši
    18. Dunja Miutinovic.
      Poklon br. 2. :')

      Izbriši
    19. Dunja Miutinovic.
      Poklon br. 3. ;')

      Izbriši
    20. Dunja Miutinovic.
      Poklon br. 4. <'3

      Izbriši
    21. Katarina Turina
      poklon broj 3

      Izbriši
    22. Katarina Turina
      poklon broj 1

      Izbriši
    23. Mirela Horvatić,poklon br 2

      Izbriši
    24. Mirela Horvatić,poklon broj 4 😊

      Izbriši
    25. Mirela Horvatić,poklon broj 1 <3

      Izbriši
    26. Poklon broj 3
      Larisa Krajinovic

      Izbriši
    27. Poklon broj 1
      Larisa Krajinovic

      Izbriši
    28. Tina Čekada,poklon 4😍😍😍😍😍😍🔝🔝🔝🔝

      Izbriši
  35. Zorana Radovanovic
    poklon 2 :** <3

    OdgovoriIzbriši
  36. ...poklončić br. 1 :) ako je učitao više puta, nije namjerno :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Želim poklon broj 1 :)

    Pratim te na fejsu i na yt-u pod imenom Kristina Soldo

    <3

    OdgovoriIzbriši
  38. miso kovac
    poklon 4
    sara najbolja si i bila bih presretna da dobijem nešto od tebe jer nikad nisam ništa dobila
    unaprijed ti hvala! ♥♥♥♥ <3 <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  39. FB: Tea Šainović
    YT: Tea Sainovic
    Voljela bih osvojiti paket br. 1

    OdgovoriIzbriši
  40. bez obzira da ništa i ne dobijem važno je sudjelovati,ali eto ja se nadam da ću nešto dobiti,neznam na koji način odabireš dobitnike,ali nadam se da ću ja dobiti barem jedana,haha,šalim se,ali ne bi bilo lošee

    OdgovoriIzbriši
  41. Meni se najvise svidja poklon 3. :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Voljela bih osvojiti poklon broj 1.
    Na facebooku pratim kao Martina Jakovljević, a na youtubu kao martina99215@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  43. Pratim te kao Maja Dopud, svi su pokloni super, ali najvise mi se svidaju pokloni broj 1 ili 2 pa bi htjela osvojiti jednoga od njih :)♥

    OdgovoriIzbriši
  44. Danijela Zdravkovic
    Fb Danijela Dackica Zdravkovic
    Poklon broj 1 :-)

    OdgovoriIzbriši
  45. Super si ja bi poklon broj 1 ^-^

    OdgovoriIzbriši
  46. Maja Tomšić
    poklon broj 1 :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Bok Saro pratim te već dugo vremena i stvarno mi se sviđa tvoj blog :) i jako bih voljela poklon 4 jer već dugo tražim takvu boju ruža :)
    YT: Ana Dobosevic
    FB: Ana-Marija Dobošević

    OdgovoriIzbriši
  48. Pratim te pod Suzana M

    Voljela bih osvojiti poklon br 2! :D

    OdgovoriIzbriši
  49. FB i YT: Sonja Todorović
    Paket broj 1! :)

    OdgovoriIzbriši
  50. Poklon 2, na youtubeu te pratim pod imenom: Valentina Krajnik96

    OdgovoriIzbriši
  51. Poklon 3, na youtubeu te pratim pod imenom: Valentina Krajnik96

    OdgovoriIzbriši
  52. Poklon 4, na youtubeu te pratim pod imenom: Valentina Krajnik96 :D

    OdgovoriIzbriši
  53. Andrea Ondruj Jerković , ja bih još poklon br. 3 :)

    OdgovoriIzbriši
  54. Poklon 1, na youtubeu te pratim pod imenom: Valentina Krajnik96
    :*

    OdgovoriIzbriši
  55. Želiiim poklon broj 1 <3
    fb i yt: Anita Murar

    OdgovoriIzbriši
  56. Želiim poklon br 2 :D <3
    Anita Murar yt i fb

    OdgovoriIzbriši
  57. FB: Lejla Hodzic (sve stranice su lajkovane)
    YT: Lejla Hodzic
    Poklon br. 1

    OdgovoriIzbriši
  58. FB: Lejla Hodzic (sve stranice su lajkovane)
    YT: Lejla Hodzic
    Poklon br. 2

    OdgovoriIzbriši
  59. FB: Lejla Hodzic (sve stranice su lajkovane)
    YT: Lejla Hodzic
    Poklon br. 3

    OdgovoriIzbriši
  60. FB: Lejla Hodzic (sve stranice su lajkovane)
    YT: Lejla Hodzic
    Poklon br. 4

    OdgovoriIzbriši
  61. YT Avi8616.
    FB Iva Adaković
    Pokloni su prva liga :) Ne mogu se odlučiti između poklona 3 ili 4, pa ako osvojim jedan od njih možeš upakirati bilo koji od njih, svejedno će mi biti dobri! ;) Unaprijed hvala! Pozdrav! :))

    OdgovoriIzbriši
  62. Sve stranice lajkovane.
    Ja bih poklon broj 2❤

    OdgovoriIzbriši
  63. Sve stranice lajkovane.
    Ja bih poklon broj 1
    Nikolina Novković YT.

    OdgovoriIzbriši
  64. Poklon BROJ 3
    youtube- valeria borovnica

    OdgovoriIzbriši
  65. youtube-josipa džidić
    poklon 1

    OdgovoriIzbriši
  66. Valentina Stručić
    poklon br.3 :) :*

    OdgovoriIzbriši
  67. Jelena Janečić.. najviše mi se sviđa poklon broj 1 :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Bok Saro bilo bi mi jako drago kada bi osvojila bilo koji od ovih poklona .pratim te na YouTubeu od kada si počela i mislim da si zasluženo dobila status najbolje beauty blogerice u Hrvatskoj . Pratim te pod imenom Ivona Vidović

    OdgovoriIzbriši
  69. Pratim pod imenom suzanab82.Ja bi poklon 2.

    OdgovoriIzbriši
  70. poklon 2
    pratim te na youtube i fb

    OdgovoriIzbriši
  71. poklon 3
    salinovicdaniela@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  72. YT I FB Nevena Jovanovic
    Poklon broj 2

    OdgovoriIzbriši
  73. miljana stojanovski
    Poklon br 2. 😘💖💞

    OdgovoriIzbriši
  74. YT I FB Nevena Jovanovic
    Poklon broj 4

    OdgovoriIzbriši
  75. YT I FB Nevena Jovanovic
    Poklon broj 3

    OdgovoriIzbriši
  76. YT I FB Nevena Jovanovic
    Poklon broj 1

    OdgovoriIzbriši
  77. miljana stojanovski
    poklon br 1. 💋

    OdgovoriIzbriši
  78. YT: Ines Bićanić
    Probala sam sve Little Dress parfeme osim crnog, tako da želim paket 1!! :)

    OdgovoriIzbriši
  79. pratim te pod:gorgeous on a budget
    poklon br 3 mi je <3

    OdgovoriIzbriši
  80. YT : Udruga žena Šemovci
    Htjela bih osvojiti poklon pod brojem 1...ly <333333333 :***

    OdgovoriIzbriši
  81. YT : Udruga žena Šemovci
    Htjela bih osvojiti poklon pod brojem 2...ly <333333333 :***

    OdgovoriIzbriši
  82. YT : Udruga žena Šemovci
    Htjela bih osvojiti poklon pod brojem 3...ly <333333333 :***

    OdgovoriIzbriši
  83. YT : Udruga žena Šemovci
    Htjela bih osvojiti poklon pod brojem 4...ly <333333333 :***

    OdgovoriIzbriši
  84. Youtube : Lana Jurčević
    Moja želja je poklon 3 :) <3

    OdgovoriIzbriši
  85. Poklon broj 3 :)
    Larisa Krajinovic

    OdgovoriIzbriši
  86. Youtube: mimikatepupu
    Poklon broj 1 mi se najviše sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)