ponedjeljak, 11. studenoga 2013.

Idealna krema za mješovitu kožu?

Drage moje,
ovaj tjedan (+ još slijedeća 2) zahuktavaju se stvari na faksu pa će video recenzije malo izostati (a možda i neće). Čim ovo razdoblje prođe vraćamo se onom ritmu od jednog videa tjedno. No da se vratimo na temu ovog članka. Nedavno sam obavila lagani šoping u Bipi, a jedna od stvari bila je krema za lice za normalnu do mješovitu kožu. Kako rijetko viđam kreme za mješovitu kožu, ovo me poprilično zainteresiralo, posebno zbog činjenice da je teško napraviti proizvod koji će na nekim mjestima kožu njegovati na jedan način, a na drugim drugačije.


Kakva je moja koža? Kako otkriti kojem tipu kože pripadate?

Ako me čitate duže vrijeme, otkriti ćete da sam nekoliko puta pisala o njezi kože te preparativnim proizvodima koji bi je pomogli njegovati. Pod karticom "SRETNA KOŽA" (klik na slova) možete vidjeti sve članke na tu temu. Tu su recenzije krema protiv prištića, njega moje kože (+ mini recenzije krema/čistilica/sapuna).

U tim člancima sam pisala o svom tipu kože, no pisati ću i sada. Imam mješovitu do masnu kožu, što sam otkrila otprilike u isto vrijeme kad sam naučila da postoje različiti tipovi kože (ne samo jedan) te da svaki od njih treba različitu njegu. Na prošlom Beauty blog danu postojao je Vichy štand na kojem smo mogli dobiti informacije o vlastitom tipu kože, ali i uređajem izmjeriti količinu sebuma na pojedinim mjestima na koži. Moja količina sebuma bila je 4/4 na gornjem dijelu lica (čelu), a 1/4 na donjem dijelu (obrazima). Nemam klasični tip mješovite kože jer bi to uključivalo i masni nos i bradu, koji meni takvi nisu, ali definitivno ne pripada samo jednom tipu kože jer bi tada sebum na svim mjestima bio u jednakoj koncentraciji.


Ako još niste sigurni kojem tipu kože pripadate, stavite ogledalo ispred sebe i operite ruke.

1. tip kože: masna
Pripadate ovom tipu kože ako se sjajite na području čela, obraza, brade, nosa - svugdje na licu. Zatim, ako trenutno nosite puder, a prstom prođete po licu, možete vidjeti da vam se transferirao na prst.

2. tip kože: suha
Pripadate ovom tipu kože ako se minimalno sjajite na cijelom području kože, a često vam se pri korištenju pudera koža peruta, a puder ne sjeda lijepo. Zatim, nakon korištenja čistilica za lice gel formule, često osjećate neugodno zatezanje. Također i kad se namrštite.

3. tip kože: normalna
Pripadate ovom tipu kože ako imate lagan, prirodan sjaj po cijelom licu. Imate minimalne probleme, puder vam lijepo sjeda na kožu, a i nakon nekoliko sati korištenja, izgleda kao da ste ga upravo nanijeli - nema masnih tragova ni perutanja. Ako da, minimalni su.

4. tip kože: mješovita
Pripadate ovom tipu ako na nekim dijelovima lica primijećujete masni sjaj (najćešće T-zona: čelo, nos, brada), a na nekim dijelovima suhoću i zatezanje. Također, ako ste u pubertetu, prištiće ćete češće dobiti na masnim dijelovima kože, nego na suhim. Pri korištenju čistilica, također ćete ponekad osjetiti zatezanje.



Kakvu njegu zahtjeva mješovita koža?
Mješovita koža zahtjeva posebnu njegu jer probleme često neće riješiti jedna krema. Za svaki, različit, dio lica, potrebna je drugačija njega. Ipak, kao i kod svakog tipa kože, važno je prije spavanja skidati šminku (preporučam lagane micelarne otopine), oprati lice čistilicom i nanijeti kremu (na suhe dijelove bogatiju, na masnije nešto poput seruma). Također, prije nanošenja šminke, opet oprati lice čistilicom i nanijeti neku laganu kremu, kao bazu za puder.



Koje sam proizvode koristila do sad?
Do sada sam isprobala širok spektar čistilica, skidača šminke, krema, seruma, ulja.

Mogu preporučiti:
- micelarne otopine (Bioderma micelarna otopina Sensibio, L'oreal micelarna otopina)
- gelove za umivanje (Bioderma Sebium gel za umivanje, Balea vitamin coctail blagi gel za umivanje)
- ulja (ricinusovo i bademovo) isključivo za jako suhe dijelove kože
- sapun (Dove sapun)
- kreme (Hipp bogata krema - za suhe dijelove, Balea univerzalna nevenova krema - za suhe dijelove)
- kreme/serumi (Bioderma Sebium serum, LRP Effeclar duo i Effeclar K, Vichy Normaderm Hyaluspot) za masne dijelove s prištićima
- Mixa 24h Moisturising balancing cream za normalnu do mješovitu kožu


Nedugo sam vam na Facebook fan stranici spomenula da sam našla nešto savršeno za svoju kožu u tom periodu. Tajna je otkrivena - radi se o Mixa kremi koja je namijenjena normalnoj do mješovitoj koži. Kao što sam rekla, vrlo je teško naći jedan proizvod koji mi osobe sa mješovitom kožom mogle koristiti na cijeloj koži. Ali ovu kremu možete.



Što kaže Mixa:

Mixa 24h Moisturising balancing cream 
(za normalnu do mješovitu kožu)

" S Mixom i osjetljiva koža ima pravo na učinkovitu njegu. Snažni aktivni sastojci nježni prema koži.
Napravite test! 
Je li vam koža ujutro suha, ali se tijekom dana brzo zamasti? Pojavljuju vam se povremeno mrljice i nepravilnosti na koži? Zacrveni li vam se koža kada skidate šminku? Ukoliko ste bar na 2 pitanja odgovorili potvrdno, ovaj proizvod je za vas.

24h LAGANA HIDRATANTNA KREMA
Za normalnu do mješovitu kožu. Učinkoviti hidratantni sastojci omogućuju koži da izgleda zdravo i umanjuju njen neželjen sjaj tijekom dana. Idealna je za mješovitu i osjetljivu kožu sklonu mašćenju.

učinkovitost
6% hidratantnog glicerina
+ regulirajući bakar
+ matirajući puder

rizik od alergena
Formulirano s minimalnim rizikom od alergija. 
Tolerancija testirana na osjetljivoj koži.

BEZ PARABENA - BEZ BOJILA

Za osjetljivu kožu koja je sklona isušivanju, ali se tijekom dana masti. Primjerena je za uporabu tijekom cijele godine. Nemasna, neljepljiva tekstura.




Kako je ova krema reagirala s drugim proizvodima

1. Mixa + Bioderma čistilica
2. Mixa + Lrp čistilica
3. Mixa + Neem prah

Kao što sam već rekla, kremu sam nabavila prvenstveno iz znatiželje i želje da postignem njegu samo jednim proizvodom. Moram napomenuti da sam tada još koristila uzorak Bioderma Sebium gela za pranje lica (čistilicu) koji je poprilično jak i dobro matira kožu. Ostalo mi je gela za svega tjedan dana korištenja, a nakon čišćenja nanosila bih kremu. Rezultati su bili odlični, koža mekana, nezatezala, a kroz dan nije bilo masnog sjaja.

Zatim sam nabavila neem prah (također iz znatiželje) kako bih vidjela njegovu djelotvornost na svojoj koži. Koristila sam ga 3 puta i lice mi je doslovno buknulo (a možda je to i zbog onih dana u mjesecu). Taj tjedan sam prekinula korištenje kreme i koristila isključivo Bioderma Sebium serum, koji se opet pokazao najsavršenijim proizvodom protiv prištića kojeg imam u kolekciji.

Treći tjedan krenula sam s La Roche Posay čistilicom, a vratila sam se i korištenju kreme. Još uvijek su to jako dobri rezultati, ali pošto je ova čistilica blaga, desi se da se kroz dan lagano zamastim na području čela.




Tekstura: gelasto - serumasta
Miris: lagan, puderasti, bebasti
Cijena: 40 kn u Bipa trgovinama
Pakiranje: zadovoljavajuće
Sastav: visoko u sastavu prisutan je alkohol, ali proizvod nije nimalo isušio moju koži




Završni dojmovi, preporuka?
Što pametno reći, koju posluku porati? :D
Ako ste pažljivo čitali, mogli ste shvatiti da sam jako sretna što sam konačno pronašla proizvod koji odgovara mojoj koži, a nije skup, komedogen (barem meni), ili štetna sastava. Vrlo je nježan i mislim da bi odgovarao i onima s osjetljivom kožom.

On je namijenjen osobama s normalnom i mješovitom kožom, pa biste ga, ukoliko imate masnu kožu, vjerojatno trebali izbjeći. Ako imate suhu, možda bi i mogao proći, no ne bih riskirala, jer Mixa ima široku ponudu u kojoj sigurno ima nešto bolje za vas (pošto matiranje koje ovaj proizvod pruža ne trebate).

Dakle, nabavite kvalitetnu čistilicu (gel za čišćenje lica) i ova krema će vam biti vrlo poslušna. I naravno, čistite lice i ujutro i navečer, tek sam nedugo shvatila koliko je to važno. Koža mi je u puno boljem stanju.




Nadam se da ste uživali u ovoj recenziji i da ste ponešto naučili o svojoj koži!
Jeste li već isprobali nešto od Mixa-e? Ako da, imate li kakve preporuke?
Hoćete li isprobati ovu kremu ili imate neki svoj favorit (koji?)?

Broj komentara: 36:

  1. Odličan post, sjedi 5 :D Moja koža je suha, ali baš mi je bilo zanimljivo čitati, posebno o Mixi jer sam oduševljena njihovom kremom za ruke i jedva čekam isprobati i neke ostale proizvode :) P.S. ova tvoja zadnja fotka je genijalna :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D Ako su im i ostali proizvodi tako dobri, onda moram opet do Bipe. :D Haha :D

      Izbriši
  2. Baš sam ju nabavila neki, odlična krema, paše mi kao i tebi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. super zvuči krema!
    po ovom tvojem opisu ja spadam u normalnu kožu, ali mi koža zahtjeva malo bogatiju i pažljiviju njegu da ostane u takvom stanju, jer je prilično osjetljiva na određene tvari u kremama, pa moram oprezno kupovati. koristim Balea Aqua preko ljeta, a čim zahladi moram uzeti neku masniju kremu. Do sad sam koristila Alverdeove kreme, a ovu jesen sam uzela Holyplantovu i baš sam zadovoljna!
    sretno s ispitima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si našla proizvode koji ti odgovaraju i rade uslugu koži. Ako si osjetljiva, onda stvarno moraš paziti. Meni recimo Balea Aqua serum nije dobar za suha područja jer mi još jače isuši (a tko bi rekao), dok je za normalnu kožu, kao što je tvoja, dobar. :)
      Hvala ti. :)

      Izbriši
  4. E nisam je probala ali bas cu je kupiti i ja imam mesovitu kozu. Meni je uvek jako zabavno koliko su sve koze prica za sebe. Meni Bioderma Sebium skoro nista ne radi sa bubuljicama, bas je spora i treba joj sto godina, dok se ja kunem u LRP duo, jer ona preko noci sve sanira. Probacu ovu miksinu i bas me znaima kakvi ce biti moji utisci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezati? :D Ja se kunem u Biodermu (haha), iako su sastojci dosta jaki. Lice mi je bilo strašno, bila sam sva u skulama od bubuljica (velikih) i isušilo ih je u roku od 3 dana.
      LRP mi je prejak, preintenzivna mirisa, ali ne kažem da ne djeluje, samo ne tako brzo. Barem meni. :D

      Ali svaka je koža različita. :)

      Izbriši
    2. Govorim o kremi Effeclar Duo, dok mi je Effeclar K dobra za male nepravilnosti.

      Izbriši
  5. Joj moja koža je mješovita isto,iako bi ja rekla da naginje više suhoj pošto se na puuuno mjesta ljušti,no opet se dogodi da mi bude mastan nosi čelo tako da hehe :D No svjedno odliličan post pročitala sam ga od glave do pete :) nisam još čula za mixa proizvode budem bacila oko pri sljedećem posjetu bipi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto takva je i moja bila, a u posljednje 3 godine nos mi se užasno perutao. Ono što možeš napraviti u tom slučaju je: broj 1 ne istiskivati mitesere jer na taj način skidaš slojeve kože. Možeš uzeti malo selotejpa i time skinuti "ljuskice", a zatim nanesti kremu. Naravno, prije svega, redovito čišćenje kože.

      Izbriši
  6. oduševila se kad sam vidila mixa-u u bipi, za sada uzela samo tonik, treba potrošit zalihe pa krećemo dalje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene jako zanima micelarna, ali nisam htjela uzimati dok ne potrošim L'orealovu. :) Kakav je tonik?

      Izbriši
  7. Krasan post, ali i popratne fotke...imam također mješovitu kožu i ako samo dan dva preskočim rituale čišćenja, eto mi za kaznu par prištića oko nosa, jagodice i čelo pogotovo oko obrva -.- tako da svakako je važno opominjati i podsjetiti na rituale čišćenja... naravno ne utječe samo okolina(toplina,vrijeme,vjetar i sl.) na kožu, ali ove mlađe generacije nikako da shvate da prištići dolaze i od masne hrane, sokova itd itd. jer masa mladih me pita da ne zna što da radi sa prištićima dok istovremeno svakodnevno uživaju u junk hrani :/ puse:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Isto se događa sa mnom. Slažem se i s time, neki su izrazito osjetljivi na hranu koju pojedu..

      Izbriši
  8. mislim da bi mi ova krema mogla odgovarati, a s obzirom da mi je sadašnja dnevna krema pri kraju ova je recenzija došla kao naručena :) neznam da li mi je promaknulo ili nisi navela, da li je koristiš ujutro i navečer ili imaš posebnu za noć?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam navela, koristim navečer u debljem sloju, ujutro samo malo da se tijekom dana na bih zasjajila. Nisam pobornica noćnih krema, a ako ih koristiš, čišćenje lica ujutro je obavezno jer su noćne kreme teške.

      Izbriši
  9. super post! ja imam ovu samo sa najvise %glicerina i malo je reci da je mojoj suvoj kozi odlicna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Također imam mješovitu kožu i meni je bolje reagirala Bioderma Sebium micelarna, osjetila sam veće poboljšanje s njom nego s ijednom drugom. A što se tiče neema, ja sam imala neugodno iskustvo, da sam masku koju se treba držati sat-dva držala jedva 45 min jer me počelo toliko peći i zatezati, i kad sam je oprala, kompletno cijelo lice, pogotovo čelo i sljepoočnice su mi bili crveni, crveni, pa sam odmah trčala u ljekarnu po Avene termalnu vodu koja mi je uspjela smiriti situaciju. Rekla sam da ću pokušat još jednom staviti u puno tanjem sloju, pa da vidim što će biti, ali nikako se ohrabrit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, meni je Sebium micelarna strašno isušila kožu, jer mi je oko oka dosta suha. Al drago mi je da tebi odgovara, zato i jesu dvije različite. :D Čovječe, sad je sigurno neću više koristiti. Zaista je abrazivna. :S

      Izbriši
  11. Divno. Upravo ovu recenziju sam čekala :) Hvala

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Saro toplo ti preporučujem Mixa obnavljajuca krema bogata lipidima za izrazito suhe dijelove- stopala , laktovi, koljena kao i kremu za ruke sa glicerinom i alantoinom. Ja sam bas htjela uzeti ovu kremu za lice i idem odmah sutra do dm-a...hvala na sugestiji...super si...:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Saro toplo ti preporučujem Mixa obnavljajuca krema bogata lipidima za izrazito suhe dijelove- stopala , laktovi, koljena kao i kremu za ruke sa glicerinom i alantoinom. Ja sam bas htjela uzeti ovu kremu za lice i idem odmah sutra do dm-a...hvala na sugestiji...super si...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam kupila neku za ruke s glicerinom, baš od Mixe, za sad super. :D Pogledati ću i ovu. :)
      P.S. Možeš ih samo kupiti u Bipi, nažalost nema ih u DM-u, da ne zalutaš ;)
      Nema na čemu. :)

      Izbriši
  14. mogla bi biti sljedeća koju cu uzeti

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi, otkrila sam tvoj blog i stvarno mi se sviđa :) super fotkice i sam dizaj bloga! Mislim da ću probati ovu kremu jer mi je moja Neutrogena pri kraju.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prema onome što sam pročitala rekla bih da imam normalan tip kože, zanima me pomaže li ova krema kod crvenila kože? Naime s vremena na vrijeme zna se dogoditi da mi izbije nešto poput osipa ili alergije po licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ja nemam problema s crvenilom pa na to nisam obraćala pažnju, no vidjela sam neke druge kreme koje su protiv crvenila, isto od mixe, iako su one i korektivne. Probaj pogledati: http://goo.gl/8y3oB2.

      Izbriši
    2. Iako, mislim da je najpametnije pitati liječnika o tome, jer ako je alergija, to treba liječiti, a ne prekrivati.

      Izbriši
  17. I ja imam mještovitu kožu i razmišlja da kupim ovu kremu. Napisala si da trebamo nabaviti neku dobru umivalicu pa me interesuje kako djeluje zajedno sa Bale young umivalicom? Pošto je i ja koristim P.S. Predivna si i jako smo slične. Pozz

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)