subota, 24. siječnja 2015.

Q&A: popularnost, Youtube, budućnost, najdraži brandovi

Dragi moji,
nedavno sam vas (na Facebooku i Instagramu) zamolila da mi postavite pitanja koja vas zanimaju o meni i na kraju ostala baš iznenađena vašim doprinosom. Stvarno ste super. Bilo je preko 100 pitanja, a ovdje sam odabrala meni najzanimljivije, te se nadam da će biti i vama. Uživajte i hvala svima koji su sudjelovali.





*  *  *
Post o najdražim filmovima 

Spomenuti youtuberi: 



VIDEO:

Kako vam se svidio ovaj video?

Broj komentara: 9:

  1. Odlican video! Ti si prelijepa!!! :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odlična pitanja i odgovori. drago mi je što si sva spontana i prirodna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha vugorki :D Zanimljiv video i btw odlično ti stoje ove cvikse :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako nam se svidio :) Možda i ja takav jedan tip video napravim :) Jako si lijepo rekla ono o samopouzdanju... Nekad nismo svjesni koliko lijepa riječ puno znači.. Šaljem pusu <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš sam uživala gledajući video, a i pitanja su super :) Oprosti malo je random pitanje, ali moram pitati koji lakić imaš u videu prekrasan mi je :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jooj mogla bih te cijele dane slušati :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve je sup.. meni ovi tipovi vida su bili glupi ali sada kad sam ovo pogleda odusevila sam se

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)