srijeda, 26. ožujka 2014.

Proizvodi kojima nisam zadovoljna

Drage moje,
danas sam vam pripremila potpuno drugačiju recenziju od onih kakve inače radim. Naime, uvijek ću kao blogerica, prije podijeliti s vama proizvode koji su moji favoriti jer jednostavno ne volim ni o čemu govoriti loše. S druge strane, ipak sam se odlučila za ovaj post jer će vam možda pomoći da sačuvate novce, jer vam proizvodi možda potencijalno neće odgovarati. Ipak, svaka je koža drugačija pa to možda neće biti slučaj, no uvijek je korisno pročitati nešto ovakvog tipa. To naravno ne znači da mi ne odgovaraju svi proizvodi branda, već jednostavno dotični. Krenimo...


Prvi proizvod na popisu je originalna Garnier BB krema, dakle prva verzija BB kreme koja je došla na naše tržište. Naime, na početku sam bila zadovoljna njome, no danas, kada gledam na nju shvaćam da nije bila dobra za moj tip kože, a promašena je bila i nijansa. Naime, verzija za masnu kožu mi se puno više svidjela, no ipak nije bila moj potpuni favorit, između ostalog, opet zbog nijanse. Naime, nisam previše svijetla, no nijanse su čak i za mene mrvicu tamne. Mislim da, s obzirom na cijenu, ima puno boljih proizvoda na našem tržištu.


Pielor argan therapy shower gel. Slijedeći proizvod je gel za tuširanje i to u svakom smislu riječi. Toliko je gust da je to strašno. Ipak, to je najmanja stvar koja me zasmetala jer je najgore što miris (koji je apsolutno prekrasan) ne traje na koži. Dok ga nanesem na kožu miriši, a dok isperem, više se nimalo ne osjeti. Šteta, miris mi je favorit.


Diamond Sparkle su kuglice za highlight od Avona koje zapravo i nisu toliko loše koliko sam razočarana razmjerom uloženog i dobivenoga. Naime, proizvod je dobar, ali ja sam očekivala da će šljokice biti puno manje primjetne na licu, odnosno da će davati prirodniji efekt. Proizvod je velik i trebati će vam vječnost da ga potrošite, ali ja ga ipak ne bih ponovno kupila. Dolazi u 3 verzije/nijanse, od koje su 2 nijanse svojevrsni bronzeri kojima su cure dosta zadovoljne.


Essence eyebrow stylist set je slijedeći proizvod će vas vrlo vjerojatno začuditi jer vjerujem da se nalazi u kozmetičkim torbicama mnogih od vas (ili se nekada nalazio). Opet, nije nešto što potpuno mrzim, ali jednostavno mislim da ima puno puno boljih proizvoda za popunjavanje obrva na našem tržištu. Ovaj se trusi i poklopac je nezgodan, što su glavne stvari koje mi smetaju.


Slijedeći proizvod je e.l.f. gel eyeliner koji sam isprobala prije 100 godina, još prije nego su gel eyelineri došli na naše tržište. Radi se, dakle, o proizvodu koji sam naručila online i požalila svaku kunu. Vjerojatno je došao zasušen jer ga je bilo gotovo nemoguće uopće nanijeti na kapak, a kamo lijepo distribuirati. Jednostavno, jako jako loše.


IQ cosmetics gel maskara također je jedan od proizvoda koji ne radi apsolutno ništa za mene. Kupila sam ga za podizanje obrva, odnosno jer sam željela da ih počešlja, fiksira i drži u jednom položaju, a to naravno nije postignuto. Bolje da sam nanijela gel za kosu, jer ovo je apsolutna katastrofa, posebno ako uzmem u obzir da je bio 40 kn.


Got2be volumizing styling powder je proizvod za kosu koji također nema nikakvog efekta na meni, odnosno na mojoj kosi. Trebao bi dati kosi volumen, no daje ga vrlo malo i ubrzo više nije vidljiv. Ono što radi je slijepi moju kosu i moram ju oprati odmah istu večer. Ja imam dugu kosu pa je možda to razlog, ali definitivno ga više ne bih kupila. Ipak, moja prijateljica ima kratku i kaže da je zadovoljna.



Koji su to proizvodi kojima vi niste zadovoljni?
Molim vas da u komentare napišete i tip svoje kože.

21 komentar:

  1. Imala sam ovu BB kremu od Garniera ali sam je odmah dala mami jer su nijanse užasne :/ Nikad više! xD Jesi probala češljić za obrve pošpricati s malo laka za kosu? Meni je to nekako bolje od gela.

    OdgovoriIzbriši
  2. BB kremom sam zadovoljna, ali me ovo malo Essence-ovo čudo za obrve razočarao. Kako si rekla, trusi se. Pakiranje je nepraktično. Kutijicu sada koristim za spremanje šnalica za kosu (bobby pin), za to je idealna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ovakve recenzije su mi najbolje! inače, ja sam planirala izeti bipinu iq maskaru za obrve, sad ću je izbjegavati ;) ovo ti svaki put kažem, izgledaš ko kristen stewart (ali si mi ti draža)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jep, slažem se za Garnier BB kremu. Ne znam kak sam to žuto čudo uopće mogla staviti na facu! I da, slažem se s tvojim komentarom iz videa hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa koma kak sam izgledala s tim! :D A šta je najbolje, trebalo mi je sto godina da to skužim. :D haha

      Izbriši
  5. Ja volim čuti da nešto nekome nije odgovaralo, osobito ako to poput tebe obrazloži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa nemoj mi hamman gelic dirat :D hahahah a garnier bb kremu zaobilazim u sirokom luku, djeluje mi grozno. negoo, mi smo se upoznale u Inglotu prosli tjedan :) nice to meet you!

      Izbriši
    2. ovo sad izgleda kao odgovor na ovaj komentar ali zapravo je trebao biti samo komentar. krivo stisnuh. cari mobaca na touch :)

      Izbriši
    3. beautyandbrains007: također volim ovakve postove/videe. hvala :*
      Blusherful: hahahaha ma miris super, al ovo je presmješno. :D eto sad i virtualno. ;) ;) <3

      Izbriši
  6. BB krema je moj favorit :), imala sam jako suhu kožu, kod nanošenja pudera sam izgledala suha kao kornjača bez obriza na vrstu pudera i baze, jednostavno mi ne odgovaraju. Nakon skidanja BB kreme, lice mi je kao bebino, obnovljeno :). Ali kako se kaže, svatko ima drugačiji tonus i strukturu kože ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, potvrdila si ono što sam rekla, namijenjena je suhoj koži. Upravo me to i smeta, ti glupi marketinški trikovi kojima masovno zarađuju. Ako je za suhu kožu, napiši na ambalažu da je tako, a ne da ljudi hodaju po ulici sjajni ko burek, ak već imaju koji drugi tip kože. hahaha

      Izbriši
  7. Koristila sam BB kremu ni ja nisam zadovoljna, kasnije sam kupila drugu verziju BB kreme( ona u dužoj tubi) ni sa njom nisam bila zadovoljna. Nepraktično pakovanje, pola proizvoda mi je iscurelo prilikom svakog otvaranja :D inače imam masnu do kombinovanu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isti tip kože, isto mišljenje. ;) :D

      Izbriši
    2. ja sam uzela ovu bucku no od nje sam dobivala grozne prišteve,
      a onda sam se prebacila na užu tubu i bolja je i nijansa i za moje lice, pakiranje je bilo koma, ali sad su to popravili i vrh je uzak i fino se dozira

      Izbriši
  8. aah bas sam planirala kupiti ovaj essence set haha :)

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda će ti odgovarati, no mene nije zadovoljio. :)

      Izbriši
  9. meni balea aqua serum odgovara kroz ljeto kao dnevna krema, a inače ga ponekad koristim navečer nakon tuširanja dok mi je lice malo isušeno. slažem se za got2b i sljepljenu kosu, a gariner krema uz žutu nijansu ima užasan miris po alkoholu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja znam posegnuti za tim serumom, ali da sam primijetila ikakvu razliku nakon korištenja, nisam.

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)