srijeda, 5. ožujka 2014.

Što je u mojoj torbi - fakultetsko izdanje

Drage moje,
danas ću vam pokazati što se nalazi u mojoj torbici (odnosno ruksaku). Primijetila sam da vas mnoge to zanima, a i sama volim gledati sadržaje tuđih torbica. Vjerojatno je to zbog činjenice da uvijek možete naći neku korisnu stvarčicu koju kolegica blogerica/vlogerica nosi u svojoj torbici, a može biti super korisna i vama. Za fakultetsko izdanje torbice odlučila sam se iz jednostavnog razloga što na dnevnoj bazi koristim ruksak pošto mi je puno praktičniji za korištenje na fakultetu.

Za ovaj post snimila sam i video tako da ne moram puno pisati, ali popratne slike ćete naravno moći vidjeti i ovdje kao i kratke informacije za svaku stvarčicu.

Krenimo prvo od samog ruksaka kojeg sam nedugo nabavila u Accessiorize-u. Zapravo sam ga kupila jer mi je trebala torba ovakvog oblika, a i trenutno su dosta popularne. Inače nisam fan šarenih printova na torbama jer mislim da ih je teško kombinirati uz ostatak outfita, no ovaj mi se svidio. Vjerojatno ga ne bih kupila da nije bio na sniženju, no kad sam vidjela da je na 50% popusta, odlučila sam se na kupnju (koštao me oko 160 kn). Do sad nisam požalila. Dosta je izdržljiv, nije promočio po kiši, a stane i dosta stvari u njega. Kako se vama sviđa?

*  *  *

Glavna stvarčica koja se nalazi u svakoj torbi koju promijenim su slušalice. Kad ste u Zagrebu, kroz dan imate puno praznog hoda, kao što su svakodnevna vozikanja u prepunim tramvajima. U tim slučajevima treba skratiti vrijeme pa se ja često okrećem svojem mobitelu i slušanju glazbe. Ove su nove, a dobila sam ih od dečka za valentinovo, jer imam problema sa starima, no još uvijek funkcioniraju koliko-toliko. Inače obožavam slušalice s ovim gumenim nastavcima za uho jer bolje usmjeravaju zvučne valove do vašeg zvukovoda (oh, stručnih li naziva) pa vam je glazba glasnija, a i ne čuje se van. Inače su i puno udobnije od klasičnih. Za mene pun pogodak.


Naravno, kao i svaka ovisnica o tipkanju po mobitelu, moram imati punjač za mobitel sa sobom. Još mi se nije desilo da mi se mobač isprazni do kraja, no kada recimo idem u knjižnicu na duže vremena, ovu stvarčicu je korisno imati sa sobom.


 Zatim imam maramice. Nemam neke favorite što se tiče maramica, već često biram što ekonomičnije pakete, odnosno pakete u kojima dobijete što više maramica, za što manje novaca. Ove Violeta maramice su mi dosta dobre, a sviđa mi se i što su proizvedene kod nas.


Slijedeća stvar koja je uvijek uz mene je novčanik. Jako volim lijepe novčanike, no vrlo često mi se dogodi da mi se unište na rubovima, a to onda znači da često moram investirati u njih. Prošli novčanik mi je, ipak, bio dosta dobar što se izdržljivosti tiče (bio je iz Bipe), no jednostavno mi je dosadio. Ovaj mi se jako svidio, no brzo se uništio pa ću morati nabaviti novi.


 Slijedeća stvar koju često imam u torbi u ove proljetne, a posebno ljetne dane, jesu naočale koje jako volim. Često sam mijenjala naočale koje bi mi se onda brzo uništile pa sam prije par godina odlučila opasno zaštedjeti novce i priuštiti si nešto kvalitetniji par sunčanih naočala. Ove Ray Ban Wayfarerice su mi jako dobre i nosim ih kad god imam priliku.


Zatim imamo mobitel koji je uvijek uz mene. Nabavila sam ga nedavno i za sam sam jako zadovoljna. Iako mislim da su ovi mobiteli precijenjeni, zapravo se jako malo kvare, izdržljivi su, imaju kvalitetnu kameru i malo nepotrebnih aplikacija (koje ne možete obrisati) pa sam odlučila investirati upravo u njega. Kvaliteta kučišta mi nije bila bitna pa sam se odlučila za jefitiniju verziju i nabavila 5C.


Uvijek uz sebe imam i dioptrijske naočale jer bez njih ne vidim apsolutno ništa udaljeno pa bi mi bez njih praćenje nastave na fakultetu bilo jako teško. Ipak, dioptrija mi se već dosta povećala pa bih trebala uskoro kupiti i nove. S ovima sam prošla jako jeftino (okviri i stakla za 500 kn). Kutijica za naočale je iz Offertissime i bila je jako jeftina, 5 ili 6 kn. Svidjela mi se jer me podsjeća na splet neurona.


Ono što je moja mama otkrila već prije godinu dana su ove slatke vrećice koje možete nabaviti u DM-u za 20-ak kn. Jako su praktične kad idete po namirnice u dućan ili u šoping, a ne zauzimaju puno mjesta u torbici kad ih ne koristite. Imate ih u različitim dizajnima.



Slijedeća stvar koju imam su ove slatke fascikle iz Kik-a, koje sam na sniženju ulovila za nekih 5 kn po komadu. Imali su cijelu liniju proizvoda ovog dizajna, a fasciklama nisam mogla odoljeti. Kad ste na fakultetu, fascikle su (po meni) puno bolji izbor od bilježnica jer ovako puno preglednije možete složiti listove s predavanja, dopisivati svoje bilješke itd.


Ne biste ovo nikad rekli, jer postoje i parfemi, no ja sam natočila Bis osvježivač rublja u mini špricer i stavila ga u torbu. Kada duže vremena nosim jaknu, volim našpricati malo ovog proizvoda, koji onda jako lijepo osvježi rublje. Ipak, treba pripaziti da se ne šprica u zatvorenom prostoru, jer je miris dosta jak.



U torbici imam i kišobran te 2 pernice, jednu za tehnički pribor, a jednu s kozmetičkim stvarčicama. Pernica za olovke je iz Aqua-e i jako mi je draga, već se skoro uništila koliko sam je puta prala, jer ne mogu podnijeti prljave pernice (haha). Ova druga je poprilično nova i također mi se jako sviđa, a ona je iz Pip-studia.


U pernici s tehničkim priborom imam crvenu, plavu i crnu kemijsku olovku, 2 tehničke olovke, korektor, mine, gumicu i usb (kupnjen preko e-baya). Apsolutno se grozim prepunih pernica u kojima se ništa ne može naći pa ću radije imati 2 olovke koje znam da ću koristiti, nego 30 kojih ne koristim. Šarene kemijske olovke i bojice imam doma pa bilješke ukrašavam tamo, jer za to ionako nema vremena za vrijeme predavanja.


U drugoj, kozmetičkoj pernici, imam većinom proizvode za usne jer ostatak šminke ne popravljam kroz dan. Tu imam Bourjois Color Boost ruž, Essence koraljni ruž iz njihove limitirane kolekcije, e.l.f. ruž u prekrasnoj prirodnoj nijansi i odličan urea balzam za usne. Tu je još i džepni inhalator, mini parfem i gumice za kosu/ukosnice.


 Ostale stvarčice koje imam su maramica za brisanje staklenih površina, naočala, objektiva, ekrana.. Imam još 2 labela; jedno je od breskve i jako je dobro, ostavlja lagan pigment po usnama, no jako je lijep, a drugo je maslac za usne i također je super. Tu su naravno i neizostavne plave Airways žvake.


 Moja najdraža krema za ruke je također samnom, a to je L'occitane krema za suhe ruke sa 20% shea maslaca. Jako je dobra i prekrasno miriši, no vjerojatno je neću ponovno kupiti jer je skupa.


 I za kraj su tu pastile za grlo, Dr. Theiss te maramice za masnu kožu kojima možete obrisati neželjen sjaj koji vam se možda može stvoriti na licu kroz dan. Dosta su dobre,  a imam ih već dosta dugo (neograničen rok trajanja). I to bi bilo to.


VIDEO 


Što vi nosite u svojoj torbi za školu/fakultet/posao?
Kako vam se sviđa ovakav tip postova/videa?

Broj komentara: 18:

  1. I meni je torba prelijepa i da sam lopov prvo ukrala bih da te sretnem :D
    Moraću malo na divni ebay, da vidim šta see tamo nudi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sve smo mi voajeri u duši, zato volimo ovakve postove :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ruksak je šećerni! :D
    I dala si mi ideju pernice za kozmetiku, manje mjesta zauzima nego mala kozmetička torbica (ugl su čudnog oblika)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa! :)
      Točno, i meni su prevelike pa koristim ovo, a ionako imam samo proizvode za usne koji su izduženi pa je ovaj oblik dobar. :)

      Izbriši
  4. kakav ti je usb sa ebaya? ja sam uzela od 16gb i uzas, steka malo možeš prebaciti na njega, malo ne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa meni je dobar što se tiče tehničke strane, al se jako teško vadi i umeće u komp/lapi. :D

      Izbriši
  5. Moj savjet je da ne koristiš one maramice za cvike zbog grebanja stakla. S vremenom se fakat ošteti, kao npr. dok se čaše peru u perilici. Kad su mi masne operem ih deterdžentom za suđe i obrišem mekanim ručnikom, inače ih brišem onim maramicama predviđenim baš za cvike. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, te naočale imam tak reda radi. Ionako su moja neka nekvalitetna stakla..

      Izbriši
  6. Ovaj ruksak je savršen, mislim da u Avonu ima slični :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uredna si! :D

    Uz sve ovo, ja imam hrpu računa, ukosnice, hrpu ruževa za usne pa uvijek govorim kako nemam ruževe il su me pokrali, imam puno kemijskih, kapi za nos i slatkiše :D

    I ti si meni takooooo lijepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha neuredna si! :P
      Šalu na stranu, nikad ne mogu pronaći ništa u torbi ako ne složim pa sam zato primorana. :P
      Hvalaaaa :*

      Izbriši
  8. Ruksak je prekrasan, novčanik mi je također divan, i ti si krasna na fotografiji i u videu, baš sam uživala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)