subota, 22. ožujka 2014.

Wet n Wild: Isplati li se?

Drage moje, 
vjerujem da je većina vas čula za Wet n Wild kozmetiku. Naime, radi se o američkom brandu dekorativne kozmetike koji je u studenom došao i u neke hrvatske prodavaonice, točnije dm i Accessorize. Otada su mnoge kolegice blogerice pisale o ovim proizvodima, a danas vam konačno donosim i svoj skromni doprinos. Ukoliko vas zanima kako su mi se svidjeli kremasta podloga, trio paleta sjenila i lak za nokte te imate li moju preporuku za kupnju, nastavite čitati.


E816 fair Coverall cream foundation kupila sam prije nekoliko tjedana i od tada sam ga vrlo često nosila. Kupljen je jer sam čula relativno pozitivne stvari o njemu pa me poprilično zaintrigirao. Jako volim isprobavati jeftine drogerijske podloge, pri čemu podrazumijevam one do 50 kn. Stalno tragam za onom koja će nadmašiti sva moja očekivanja. Takvu još nisam našla, no neke su vrlo blizu (npr. Rimmel stay matte mousse podloga i Golden Rose Satin smoothing fluid foundation), a tako i ova. Radi se o podlozi koja je kremasta što za mene znači da je vrlo gusta i mokra pri nanošenju, ali se ubrzo i suši u polu-mat finish. To bi značilo da je dobra za normalnu i mješovitu kožu, no ne i za suhu ili masnu jer neće biti dovoljno hidratantna za suhu, odnosno dovoljno matirajuća za masnu kožu. 

Radi li ono što tvrdi? Podloga bi trebala biti podobna za nošenje kroz cijeli dan, imati srednje to potpuno prekrivanje, biti lagana na koži (satin-mat finiš), a trebale bi biti i reducirane borice. Donekle se slažem s navedenim osim što podloga ne pruža potpuno prekrivanje jer neće prekriti prištiće kao, npr. Vichy dermablend, no donekle hoće, a također mislim i da nije potpuno lagana na koži. Osjeti se da imate nanesenu podlogu, što je slučaj s većinom drogerijskih podloga. Borice nemam pa to ne mogu komentirati. 


Prekrivanje je dosta dobro i vjerojatno ćete uspjeti prekriti sve nedostatke u jednom do dva sloja. Moram priznati da nije neprimjetna na koži jer se ipak radi o nešto težoj teksturi od klasičnih tekućih podloga. Matiranje je solidno, odnosno, meni se, kao i sa većinom podloga, pojavi masan sjaj na T-zoni pred kraj dana, no to nikako nije jako, a važno je napomenuti i da se ne preslikava. S druge strane, na slici iznad vidi se da je mrvicu naglasio suhe dijelove kože koji kod mene uvijek podrazumijevaju nos, a i pore nisu nevidljive. Najveću zamjerku, ipak, imam na nijanse. Uzela sam drugu najsvjetliju nijansu (E816) jer mi se prva činila presvijetlom, no kada sam nanijela ovu nijansu, čini se da mi je mrvicu pretamna, što apsolutno ne podnosim na svojoj koži iz razloga što je to najviše vidljivo kad puno jedem i pijem, jer se tamo podloga najbrže obriše i onda na imate svjetliji dio kože oko usta, što izgleda potpuno smiješno.

Preporučam li je?
Za cijenu od 40 kn, mislim da je dobar ulov, no ja sam uvijek mišljenja da vam je od cijele dekorativne kozmetike, najvažnije uložiti u kvalitetnu podlogu. Ipak, ako ne želite potrošiti puno na podlogu, ova bi mogla dobro funkcionirati (ukoliko imate normalnu ili mješovitu kožu).


*   *   * 

E335 Silent Treatmen trio paletica je drugi proizvod koji sam isprobala.. Moram priznati da sam najviše očekivala upravo od ovog proizvoda, no napominjem da imam vrlo visoke kriterije prema sjenilima za oči. Veliki sam fan kvalitetnih sjenila pa su tako neki od mojih svevremenskih favorita MAC i Urban Decay sjenila, a volim i Dior i Inglot. Jesu li ova slična? Naime, mislim da su jako dobra s obzirom na cjenovni rang u koji spadaju. Koštaju 34 kn, a mislim da vrijede i koju kunu više jer im je pigmentacija jako dobra, čak i bez baze. Moram reći da sam gotovo došla u napast i kupila slavnu Comfort Zone paletu (koju je recenzirala Airy Fairy) s 8 različitih sjenila, no kad sam uzela u obzir činjenicu da vjerojatno neću koristiti 2-3 sjenila iz cijele palete, ipak sam se odlučila za ovu mini trio paletu.



Ako uspoređujem cjenovno, paleta od 8 sjenila košta 50 kn, što je puno isplativije, ali me nije dovoljno privuklo. Wet n wild sjenila poznata su po svojim natpisima utisnutima u pigment, koja su svojevrsna vodilja pri nanošenju na različite dijelove oka. Ipak, ja mislim da se ne biste trebali voditi njima jer osobno ružičasta nijansa koja bi trebala biti nanesena ispod obrva, nije nešto što bih ja nosila. Na slici ispod možete vidjeti kako sjenila izgledaju na kapcima, a moram napomenuti da ne nosim bazu. Na swatchu ispod sjenila su nanesena preko Essence color arts baze, koja je baza koju svakodnevno nanosim i jako volim.



Preporučam li je?
Mislim da biste, ukoliko nemate priliku naručivati sjenila online, mogli isprobati Wet and Wild palete. Ova je teksturom i pigmentacijom dosta slična mojoj drugoj najdražoj drogerijskoj paleti sjenila, Essence quattro (05 to die for) i dosta sam zadovoljna njome. Ipak, kada bismo je uspoređivali, primjerice, s MAC ili Urban Decay sjenilima, nije ni blizu. Za kraj moram priznati da je teksturom dosta slična Dior paleti koju posjedujem, koja nije moj svevremenski favorit, ali je volim.



*   *   *

E229C Ebony Hates Chris fast dry nail color posljednja je stvarčica koju sam isprobala i zaista vam moram reći da je odlična. Inače vrlo rijetko mijenjam lakove za nokte jer zaista uvijek posežem za sličnim nijansama. Tako ćete na mojim noktima često moći vidjeti ili nude lakove ili vrlo tamne lakove kao što su burgundy, smeđe i crne nijanse. Ipak, još nisam isprobala lak koji bi mi jednim potezom dao toliko dobru pigmentaciju, kao što je slučaj s ovim. Jako je pigmentiran i brzo se suši, što je još bolje. Ja ne koristim base coat i top coat lakove (koji produžuju trajanje) pa mi samim time lakovi kraće traju na noktima, ali ovaj je izdržao duže nego je sto slučaj s većinom - nakon 3 dana počeo se skidati s vrhova noktiju. Na slici možete vidjeti kako izgleda tek nanesen (2 sloja) te nakon 3 dana na noktima.

Preporučam li ga?
Bez sumnje! Za cijenu nisam sigurna jer je lakić kupljen još u prosincu, no sigurno je bila ispod 20 kn (mislim da oko 15). Od kada je kupljen redovito ga nosim i mislim da biste ga stvarno trebali isprobati jer za tu cijenu ne možete pogriješiti.




ZAVRŠNI DOJAM
Brand u cijelosti

Moram stvarno reći da sam dosta zadovoljna isprobanim proizvodima. Nisam mišljenja da je ovo nešto potpuno novo i ekstra kvalitetno jer sam ipak isprobala bolja sjenila i bolje podloge, no mislim da je ovaj brand lijep dodatak našim drogerijama i da će mnoge djevojke koje ne žele potrošiti bogatstvo na kozmetiku pronaći nešto za sebe. Sviđa mi se što proizvodi nisu precijenjeni, dolaze u širokom izboru nijansi, a kozmetika nije  testirana na životinjama. Imate moje preporuke.



Jeste li već isprobali Wet n Wild proizvode? 
Kako su vam se svidjeli?

21 komentar:

  1. Ja sam mislila da su njihovi proizvodi jeftiniji, ali to je uvijek tako kod nas.. Mislim da ću probati baš ovu paletu koju si ti kupila jer su mi baš lijepe ove dvije svjetle nijanse, a padam na takve champagne i nudaste boje...i nagovorila si me da kupim koji lak.. ali još nisam vidjela wet' n wild u svom dm-u!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ova paletica je super za svakodnevne kombinacije. :)
      Ovdje možeš vidjeti popis svih trgovina koje drže Wet n wild kozmetiku: http://goo.gl/jgmnbU

      Izbriši
  2. unatoć to svi imaju bar nesto od w'n'w ja si nisam još nista od njih kupila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Realno gledajući i ja ću vjerojatno štedjeti i onda kupiti nešto skuplje i konkretnije, no za cure koje ne žele potrošiti puno, a dobiti dosta dobar proizvod, ovo je stvarno ok. :)

      Izbriši
  3. Jedni od mojih prvih lakova za nokte u bojama, tamo negdi na početku srednje (a to je bilo prije 478676773567867 godina), bili su upravo wnw lakovi. Znam da su mi bili zaaaaakon. :D A sad ih još nisam probala u ovim novijim verzijama... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, pa gdje si ih bila pronašla? :D Evo, ja stvarno mogu reći da su super. :)

      Izbriši
  4. Od WnW proizvoda probala sam lak za nokte, ruževe i sjenila ( imam Comfort Zone i jednu trio paleticu). Sa svim proizvodima sam jako zadovoljna, a sjenilima posebno :D Odličan omjer cijene i kvalitete, jedino što mi se ne sviđa je jako loša ambalaža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, lijepa ambalaža je uvijek nešto na što svi patimo. No moraš uzeti u obzir da bolje da su štedjeli na kvaliteti ambalaže, nego proizvoda. :D

      Izbriši
  5. Od wnw imam samo ruz, sugar plum fairy i koliko sam nijansom zadovoljna, toliko ambalazom nisam, ali jeftino je pa sta se imam zaliti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sugar plum fairy je zaista lijepa nijansa, a meni se posebno svidjela jedna nude, no ne sjećam se točnog naziva. Uzela bih je, ali su se njihovi ruževi jako brzo rasprodali. :S

      Izbriši
  6. Nisam probala još niš od njih, ali paletica ne izgleda ni malo loše :D

    OdgovoriIzbriši
  7. za sada sam kupila ruževe, a oko sjenila hodam, ali nikako da se odlučim...ne trebaju mi baš.....diskriminiram ovu marku jer (makar su cijene stvarno povoljne) kod nas su cijene duplo skuplje nego u SAD-u...what the frock? (dobro, svi to rade, OPI je kod nas 20$, u SAD-u 8$, ali ipak, osjećam se kao budala kad mi naplate više nego amerikankama, a proizvod je isti)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih vjerojatno isto razmišljala, ali cijene su zaista još uvijek niske pa se ne bunim. :)

      Izbriši
  8. Ipak nešto skuplji kod nas! Meni je najdraža paleta, koju još nemam, ali ću to promijeniti, i ovaj look koji si ti s njom napravila mi je odličan! Veliki LIKE!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kao i Lenka, ja sam imala njihov lakić prije petsto godina, u srednjoj, a kupila sam ga u Francuskoj. :) (i s 15 sam se s putovanja vraćala s kozmetičkim suvenirima, haha :D )
    Inače mislim da je to sasvim okej kozmetika za svoju cijenu, naravno da nije spektakularna, ali da se naći dobrih stvari. Ja imam ruž Cherry Bomb, a voljela bih nabaviti još koji te Comfort Zone paleticu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam ruž i puder, oboje mi je preeedobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja budem vjerojatno isto nabavila neki ruž, čine se ok. Samo da uhvatim još nijansu koja mi se sviđa.. :D

      Izbriši
  11. meni je puder stvarno odličan, imam mješovitu kožu, odlično mi prekriva i napokon puder koji je pogodio točno ton moga lica :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ruževi za zbilja smiješno male novce traju čitavu vječnost, posebno ako se ispod ne stavi balzam, iako tada malo isuše (bar meni) ambalaža je kriminalna ali trajnost je vrhunska, bolja nego u nekih skupljih i od onih u cjenovnom rangu.

    svakako da su skuplji proizvodi napravljeni od kvalitetnijih supstanci, ali za mlađe cure mislim da je puno puno bolji odabir od she i essence koji mojoj koži npr nikako ne odgovara. što se pudera, podloga i maskara tiće mislim da tu ne treba štedjeti i biram HE proizvode ali realno ne mogu to svi

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)