subota, 29. ožujka 2014.

FOTD: Brončani sjaj (Inglot pigment 24.)

Drage moje,
danas vam donosim još jedan post u kojem ću vam pokazati kako sam se našminkala. Naime, prije nekoliko dana Inglot je imao ogromno sniženje na većinu svojih proizvoda pa sam tako odlučila investirati u neke od njih. Posebno lijepo izgleda njihov pigment broj 24. koji je i glavna zvijezda ovog look-a. Za više slika i popis korištenih proizvoda nastavite čitati.


Proizvodi koje sam koristila...
Inglot AMC kremasta podloga
Inglot AMC kremasto rumenilo 
Maybelline Color Tattoo kremasto sjenilo (Permanent Taupe)
Urban Decay Naked 2 paleta (nijansa Tease)
Essence Color Arts baza za pigmente
Inglot pigment (nijansa 24)
Essence Liquid Ink tuš
L'oreal Miss manga maskara
Labello 


Što se tiče postupka...
Najprije sam na cijelo lice nanijela kremastu podlogu od Inglota za koju sam pri prvom korištenju mislila da mi nikako neće odgovarati, jer kada je prvi puta nanesete na kožu, ima izrazito sjajan finish. Ipak, ono što sam primijetila jest da se vrlo brzo počela sušiti u mat finish, no s obzirom da ima sjajne čestice u sebi, nije izgledalo potpuno mat, što jako volim. Zamastila sam je jako malo i to samo pred kraj dana, što ovu podlogu svrstava u sam vrh podloga koje sebum drže pod kontrolom. No o podlozi više u nekoj od narednih recenzija. Osim nje na lice sam nanijela i kremasto rumenilo, također od Inglota. Izdržalo je na licu do kraja dana, no tada nije bilo pigmentirano kao što sam očekivala. Ipak, ono u praškastoj formuli traje nevjerojatno dugo. No o tome također u novoj recenziji, hehe.

Na obrve sam nanijela kremasto sjenilo u mat sivo-smeđoj nijansi, a makeup na očima sastoji se od samo od nekoliko jednostavnih koraka. Kod korištenja pigmenata ne možete puno pogriješiti, a izgledaju jako lijepo. Ono što sam napravila bilo je neizostavno nanošenje baze za pigmente preko cijelog kapka jer nju nanosim i kod korištenja sjenila pa tako naravno i pigmenata. Zatim sam u pregib kapka, ali i ispod donje linije trepavica nanijela sjenilo Tease iz Urban Decay Naked 2 palete. Sljedeće je na redu nanošenje pigmenta kojeg sam nanosila u 2 sloja i važno je napomenuti da ga morate pritiskati, a ne razvlačiti po kapku jer će jedino tako ostati na mjestu i izgledati pigmentiranije. Nakon toga na red je došlo izvlačenje linije tuša te maskare, koju sam dobila na Beauty blog danu i jako sam zadovoljna njome. Ne znam kako vama, no meni izgleda gotovo kao da nosim umjetne trepavice, posebno na slikama na kojima gledam prema dolje.


Usne su na kraju nešto na što obraćam najmanje pažnje pa sam na njih za dnevni look nanijela samo Labello koje im daje samo lagani peachy sjaj i ne odvlači pažnju s očiju, koje su glavna zvijezda look-a. I to je to!

Vrlo jednostavan, a jako efektan look. Isprva sam se pitala mogu li ga uopće isfurati na dnevnoj bazi, no odlučila sam ipak nositi ga i nisam dobila niti jedan čudan pogled već mahom komplimente. Ovo je ipak nešto što bih vam preporučila za specijalne prilike jer ćete zasigurno zasjati, no u tom slučaju bih dodala još puno sjenčanja u pregib oka i tamniju liniju ispod donje linije trepavica. Možda i neku smeđu ili crnu olovku na waterline, ovisno o raspoloženju.



24 komentara:

  1. Ma prekrašna :) :) Pigment je divan, ali ja bih ga samo gledala :D Kod mene bi samo bio ukras O:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :*
      Misliš da bi ti nijansa bila dramatična za svaki dan? :D I ja sam mislila isto u početku, no stvarno je nosiv. :)
      Ali opet, svi smo mi različiti. :)

      Izbriši
  2. Ulala, divnotica! A pigment je baš krasan, šteta što se nisam i u njih više zagledala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi trebala poraditi na gramatici i pravopisu. #NOHATE
    Pigment je divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vidim ni jednu pogrešku. S obzirom da dosta pazim na gramatiku, smatram komentar neosnovanim, sorry.

      Izbriši
    2. Imaš grešaka, ništa strašno (nanesla, slijedeći, i da - ponavljanje riječi). Ali Bože moj, ništa strašno - ne mislim da bi trebala nešto puno poraditi na tome, stvarno je ok.

      Izbriši
    3. Hvala na konkretnim primjerima. Sigurno ću ih ispraviti. :)

      Izbriši
  4. Preeekrasan je rekla sam ti već :D Kupila sam ga i jedva čekam isprobati ga.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam nešto za pigmente, gledala sam ih ali i odustala. Tebi doduše super stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu za svaki dan, ali kada trebaš nešto posebno, brzo i efektno, onda su odlični! :D

      Izbriši
  6. Wow! Volim pigmente ovako na slikama, ali iako ih i sama imam nekoliko, rijetko posežem za njima. Previše posla, a ja uvijek u žurbi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina da nisu za svaki dan, ali kad ih staviš, fiju-briju! :D

      Izbriši
  7. ajme kako na tebi super izgleda *___* savršena nijansa <3 ja sam se danas namackala na posao sa svojim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, supač! :D Jedva čekam vidjeti sliku na tvom blogu! :)

      Izbriši
  8. Woow, jako je lijep i divno pristaje smeđim očima! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)