četvrtak, 6. ožujka 2014.

Budući video klipovi i recenzije


Drage moje,
posljednja dva tjedna su za mene bila ultra produktivna. Snimila sam čak 6 videa za kanal ThePSara, odnosno fotkala, pisala, obrađivala i za puno puno postova. Ne znam zbog čega je to tako, no dobila sam dosad neviđen kick i samopouzdanje vezano uz blog i Youtube kanal, a imam i puno slobodnog vremena... Ovaj post biti će svojevrsni chit-chat, trebam vaše savjete!


Naime, u nastavku ću vam pokazati naslovnice videa koje sam snimila i obradila te su spremni za objavu. Recite mi koji vam se najviše sviđa i njega ću objaviti odmah slijedeći tjedan.







Imate li kakav prijedlog za neki novi video, 
koji još nisam snimila?


P.S. Planirala sam snimiti i svoj prvi vlog i to upravo na 2. Beauty blog danu koji će se održati ovaj vikend. Biste li ga voljeli vidjeti ili vas baš ne zanima? Blogerice, s kime ću se družiti u subotu? Ukoliko dolazite, pišite u komentarima? Baš me zanima koga ću upoznati! :)


*  *  *



S druge strane, pripremam vam i puno puno postova, od kojih su neki već i napisani. Ipak, slike su sve već spremne pa nema puno posla. Što vas zanima od slijedećeg?



Recenzija Avon Thermal spa Turkish Thermal Bath maske za lice 


 Recenzija najdraže olovke za oči


Recenzija najdražih četkica za zube


Najdraži eyeliner i najdraža četkica za eyeliner 


 Recenzija Bourjois Healthy Mix serum podloge


Recenzija IQ cosmetics gel eyelinera 


 Recenzija Maybelline Color Tattoo kremastih sjenila


Recenzija najdražeg proizvoda za kožu tijela - maslaca za tijelo 


Recenzija najdražih rumenila


Također, ukoliko imate kakav prijedlog 
za recenziju nekog proizvoda, pišite ispod u komentarima.


* * * 

Za kraj, imam još jedno pitanje, a tiče se naslovnice bloga. Naime, preferirate li samo naslov bloga (moja stara naslovnica) ili onaj s mojim slikama?

I TO JE TO!
NADAM SE DA NISAM 
PRETJERALA S PITANJIMA! 

Pišite mi...

Broj komentara: 14:

  1. Veselim se videima.. Ja bi prvo kozmetičku torbicu.. :) A od recenzija me jako zanima ovaj IQ liner jer ga već neko vrijeme škicam.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uuu ja bi najrađe ovaj s proizvodima koji su te razočarali, volim takve postove!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kovrčanje kose pa onda kozmetička torbica. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. e jbg skoro svi me zanimaju xDD
    popunjavanje obrva i neutralni smokey pogotovo a od postova Avon maska i Maybelline sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam da ti ne olakšavam al ja bi sve :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  6. Recenzija najdražih rumenila ili Maybelline Color Tattoo kremastih sjenila :)
    A od videa proizvodi kojima nisam zadovoljna :)
    Obozavam gledati tvoje videe tako da si mi uljepšala dan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sve mi se sviđa. al prvi bih najviše voljela vidjet brzo kovrčanje duge kose :D

    OdgovoriIzbriši
  8. proizvodi koji su te razočarali, kozmetička torbica, rumenila

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidimo se u subotu :) Nadam se da ću se brzo snaći tamo i upoznati nekoga pošto još niti jednu curku blogericu ne znam onak uživo..

    OdgovoriIzbriši
  10. zanima me najdraži maslac za tijelo i najdraže četkice za zube :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja bih prvo kozmetičku torbicu, a od recenzija najdraže četkice za zube :)
    Više mi se sviđa naslovnica sa tvojim slikama zato što uljepšaš svoj blog definitivno jer si predivna.Lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala svakoj na prijedlozima, cure! :) Puno ste mi pomogle! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)