srijeda, 9. srpnja 2014.

Kanta za smeće: proizvodi koje sam potrošila

Drage moje,
nadam se da ste dobro i da ste spremne za još jedan video - post, a u ovotjednom ćete saznati moje mišljenje o proizvodima koje sam nedavno potrošila. Radi se o vrlo šarolikom društvu pa ću tako govoriti najviše o preparativi, manje o dekorativi, a nešto i o kozmetičkim dodacima (trepavice, blazinice). Nadam se da ćete uživati i bacite se dalje na čitanje.


Prva stvarčica o kojoj ću govoriti...
pripada preparativi, a radi se o Garnier micelarnoj otopini za uklanjanje šminke s lica. Ova je micelarna na našem tržištu već neko vrijeme te je od tada (nekih 3 mjeseca) koristim gotovo svakodnevno, u kombinaciji sa drugom micelarnom koju ću vam predstaviti kasnije. Iako su moje kolegice blogerice imale neka lošija iskustva s njom, ja mogu reći da sam u globalu jako zadovoljna s njome, posebno kada u računicu uključim omjer cijene i kvalitete (za 40 kn dobijete 400 ml). Ne ostavlja masan trag na licu, čisti super (u 2 poteza skida sve) i poprilično je jeftina. Moje preporuke.

Potrošila sam i...
paket najdražih blazinica, MY FACE, koje imaju upravo ono što tražim od takvog pomagala. Jeftine, naborane, zadovoljavajuće debljine, ne kidaju se lako. Ono što je još veći plus, vrlo često su u Bipi na akciji (2+1 gratis) što bi značilo da za cijenu 2 paketa (14 kn) dobijete 210 kvalitetnih blazinica koje nećete brzo potrošiti. Također, moja preporuka.

Nastavljamo u revijalnom tonu...
s još jednim favoritom. U ovih nekoliko proteklih mjeseci počela sam koristiti i parcijalne trepavice (Essence Frame 4 frame trend) . Koristila sam ih nešto malo na sebi (1-2 puta) i često na curama koje sam šminkala za posebne prilike. Ako vas zanima i kako izgledaju na očima, pogledajte i makeup tutorial koji sam snimila prije nekoliko tjedana, a do njega možete preko ovog linka. Vrlo su jeftine, prirodno izgledaju na očima i lako se nanose pa imate moje tople preporuke za kupnju istih.

Zatim imamo 2 dezodoransa...
od kojih je jedan ugodno iznenađenje, a jedan nešto lošiji, no samo zbog mojih principa, a to je izbjegavanje dezića s aluminijevim solima. Tako sam u posljednje vrijeme koristila samo ovaj Nivea pure & natural action, te njegovog blizanca (roll on verziju istog) i jako sam zadovoljna. Dovoljno me dugo drži suhom, bez mirisa i ne prenosi se na odjeću, odnosno ne ostavlja bijele tragove. Ukoliko vas ne smetaju aluminijeve soli i tražite dezodorans finog puderastog mirisa, ovaj Borotalco* biti će vam dobar jer me i on drži suhom.

Još jedna vodica za čišćenje lica...
koja tehnički nije micelarna otopina, no ja je zamišljam kao takvu, dolazi od Mixe. To je Mixa baby vodica za čišćenje nježne bebine kože, koja je namijenjena posebnoj njezi osjetljive kože, a mogu je koristiti i odrasle osobe. Sadrži svega 5 sastojaka (pročitala sam ih u videu), što mi se sviđa jer volim stvari s reduciranim sastavom. Šminku s očiju skida nešto teže od Garnier micelarne, no puder skida fenomenalno, a koža je poslije jako mekana. Ono što valja znati je da ostavlja lagano masan film na licu, što znam da nekima smeta, no meni osobno nije problem. Za 20 kn je super stvar, a plus je i lagan, nenametljiv baby miris.

Koristila sam i...
odličnu masku za lice sa crvenom Rhassoul glinom od Avona i moram priznati da sam se jako ugodno iznenadila sa istom. Nakon nanošenja brzo se suši, nimalo ne zateže kožu i nije neugodna (što mi je jako važno), a koža je poslije jako mekana, njegovana i nije isušena. Brzo sam je potrošila, no sigurno ću naručiti još koju sa glinom, pošto sam zbilja zadovoljna njome, a često je i na akciji. Ja sam svoj primjerak kupila za 40 kn, dok je originalna cijena 70 kn.

Jedini dekorativni proizvod...
koji sam potrošila u posljednje vrijeme je moj najdraži korektivni puder, a to je Vichy dermablend, kojeg sam spominjala nebrojeno mnogo puta, a snimila sam i nekoliko videa u kojem ga koristim. Prekriva bolje od bilo kojeg korektora, a stvarno je jako lagan na koži. Nešto je skuplji (150 kn) od većine pudera, no mislim da bi ga svatko s problematičnom kožom moramo imati u svojoj kozmetičkoj torbici jer bi mu uvelike olakšao borbu s nepravilnostima. Već sam kupila novu bočicu i to novu verziju (jer ste neki govorili da je nova verzija lošija pa sam željela isprobati i to) i mogu reći da su meni iste, jedino što nova mrvicu bolje matira (što je jedva zamjetno). Preporuke za obje verzije.

Potrošen je i...
Sholl deo active fresh sprej za noge, koji bi trebao njegovati, čistiti i štiti kožu na stopalima, te sprečavati neugodne mirise, no moram priznati da nije napravio gotovo ništa od toga, tako da njime nisam uopće oduševljena. Nije bio pretjerano skup pa nije veliki gubitak, no ipak bih voljela da sam isprobala nešto drugo.

Nažalost, potrošila sam...
i svoju najdražu kremu za ruke, L'occitane kremu s karite maslacem pa ću se teškom mukom prebaciti na nešto lošije kremice, no samo do slijedeće kupnje ove iste, koja će biti tek u zimskim mjesecima. Tada je ona nešto obavezno, jer jedina njeguje moju jako ispucalu i tanku kožu ruku, a i miris je predivan, nenametljiv, lagan i poseban. Jedina mana je cijena od 60 kn, za ovako malu količinu, no ukoliko ste štedljivi može vam trajati poprilično dugo.

I za kraj imamo...
2 ulja koja sam kupila u lokalnim ljekarnama u svrhu njege kose i tek sada potrošila, bademovo i ricinusovo. Koristila sam ih i u njezi kože, no za kosu su pun pogodak, a neki kažu da ricinusovo pospješuje rast dlaka pa ga možete isprobati i ukoliko želite ojačati trepavice ili želite da vam obrve brže rastu. Cijena je prava sitnica, 20 kn po bočici, no ona je nešto viša u Bipa i dm trgovinama. Mogu se koristiti i u oralnoj primjeni, no pripazite na ricinusovo jer ima izrazito laksativan učinak, barem sam tako čula.


Koje ste proizvode vi potrošili u posljednje vrijeme?
Neki favoriti?


*Proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno. Ipak, zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu.

Broj komentara: 12:

  1. Vichy Dermablend sam tek nedavno nabavila i stvarno ne znam što sam čekala do sada, odličan mi je! Garnierova micelarna mi još uvijek stoji neotvorena, nikako da dođe na red. :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova Mixa vodica ostavlja i masne tragove na najdražoj košulji :'(

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat ću proobati tu Mixa vodicu... I imam jedno pitanje: jel imaš možda za preporučiti kakvo dobro ljepilo za trepavice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fingr's je dobro, ima ga u Mulleru. To ja koristim. Iako sam zadovoljna i sa Essenceovim. Mislim da je cijena tu negdje, 20-ak kn. :)

      Izbriši
  4. Imala sam Vichy Dermablend no za nijansu je dečko fulao pa sam ga tako prodala, nažalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, treba ful paziti s nijansama jer 150 kn nije malo za bacit. :D

      Izbriši
  5. dobar empty, ima svega no nista zajedničkog

    OdgovoriIzbriši
  6. Voljela bi probati dezić Borotalco obožavam njihov puderast miris :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ricinusovo i bademo ulje su zaista odlični proizvodi pogotovo za kosu. I sama ih koristim i mogu reći da mi je kosa puno mekanija i sjajnija.
    Samo jedna mala informacija; neznam da li znaš, ta ulja, a i brojna druga možeš kupiti i u Kemig biljnim ljekarnama ( ima jedna blizu Petrove). Cijena im se isto tako kreće oko 20-ak kuna, a pakiranje je ljepše, u staklenim smeđim bočicama :)
    p.s. pokušavam i sama pokrenuti beauty blog, pa ako ćeš imati vremena i volje svrati :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)