nedjelja, 8. travnja 2012.

Soft Brown Chocolate


Bok ljepotice.
Hi, beauties. 

Što ima ljepše od ispijanja jutarnje kavice na nekoj od terasa kafića. Uz dobro društvo, naravno.
Anyway, ovo je moj jutarnji (praznični) make up look našvrljan u nekoliko minuta. Takvi su mi ipak najdraži, iako inače izbjegavam tamne boje na waterline-u.




What is more beautiful than drinking a coffe on a terrace. With good company, of corse.
Anyway, this is my morning make up look made in a few minutes. These are my favorite even though I avoid using dark colors on my waterline. 


P.S. Sretan Uskrs svima koji ga slave. :) Nadam se da se niste pre najeli kao ja. 
P.S. Happy Easter to anyone who celebrates it. :) I hope you didn't eat to much, as I did. ;)





Kako vi provodite praznike/produženi vikend i kako vam se sviđa moj brzinski look? :)

How do you spend your holiday and do you like my look?
Pozzzzz


4 komentara:

  1. Najdrazi su mi ovakvi look-ovi <3
    Sretan Uskrs <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Look mi se jaakoo sviđa :) Obožavam sve smeđe, ja to još malo tamnije radim. Jedino sam se prejela čokoladne torte od koje bi mogla živjeti xD ali super je sve bilo na kraju :)
    Sretan Uskrs! :)) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bože, čokolada. -.-
      Ja zbilja ne mogu disat od slastica. :O

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)