četvrtak, 12. travnja 2012.

Freedom



Sjećate se članka u kojem sam vam pričala o jednom nedjeljnom photoshootingu?
E pa vrijeme je za još malo gledanja! Kao što sam već spomenula, fotograf je Philipp, a slike sam sama obradila. 




Remember that post in which I told you a bit about some sunday photoshooting?
Well, it's time for more pictures! As I mentioned in it, a photograph is Philipp and I've photoshoped the pictures.

Evo i linka od Philippa na Ptičici, ako netko želi pogledati još koju njegovu sliku.
Here's also a link from him on Pticica in case anyone wants to see his pics.

http://www.pticica.com/korisnici/phil


Enjoy!














I još jedna novost! Dobila sam uranjeni rođendanski poklon, fotić Canon EOS 400!! Od ovog posta čekujte samo kvalitetne slike.

    An one more thing! I got an early birthday present, camera Canon EOS 400!!. So from now on there will be no more low quality pictures on my blog!


Skoro sam zaboravila. Kako vam se sviđa?

I've almost forgotten! How do you like it? 

:*

Broj komentara: 10:

  1. wow , that's so cool , like your photos , upload more :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su super ti si meni jako lijepa :))
    Zavidim na novom fotiću, da je meni jedan takav! :D
    I daaa, sviđa mi se haljinica na zadnjoj slici, lijepa je, a ti si tako mršava *__*
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila bi dobar model:) Najljepša slika mi je ona na kojoj sjediš s prekriženim nogama

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne slike, ti si predivna! Hvala ti na lijepom komentaru!

    xx Ingrid

    http://eaudeglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. super fotke! onaj pink kolaž je ful simpa :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)