subota, 14. siječnja 2012.

Natural Everyday Makeup Tutorial






Helloooo moji dragi pratitelji, čitatelji, prijatelji...


Kao što možete vidjeti, snimljen je moj 2. makeup tutorial 
iliti video u kojem pokazujem svoje vještine šminkanja.


Riječ je o prirodnom izgledu s malo sjenčanja; 
o laganom smoky eyes-u u kombinaciji s neutralnim ružem.


Pa evo, da krenemo na posao...





Popis korištenih proizvoda:

LICE:
-Revlon Colorstay puder (150 Buff)
-Essence Sun Club Bronzing Powder (Brunettes, 02 Sunlight mix)




OČI:
-Essence Eyebrow Stylist Set
-Rimmel Professional Eyebrow Pencil
-Artdeco baza za sjenila
-Guylond paleta sjenila
-Essence Gel Eyeliner (01 Midnight in Paris)
-Avon Precision Glimmer (white)
-B Pretty kajal duo (smeđa olovka za oči)
-Manhattan Go 4 Big Lashes maskara
-Volume Glamour Bourjois




USNE:
-Olea Melem
-Deborah Lipliner (197)
-IQ Cosmetics ruž (5 Blow Up old rose )
-Bourjois 3D Effet (18 Transparent Oniric)




Pošto stalno spominjem svoju Guylond paletu, vrijeme je da je i vidite:




Sjenila korištena za ovaj look:



             




A što sam zapravo radila/kako postigla ovaj look?

Prvo sam sintetičkim kistićem nanjela tekući puder i popunila obrve. Kasnije sam na obraze nanjela još i bronzer. Na kapke sam nanjela bazu za sjenilo te tako pripremila oči za nanošenje sjenila.

Na kapak zatim slijedi sivkasta mat, a ispod obrva bijela mat nijansa. Te boje služile su mi kao svojevrsna "podloga" za druge jače shimmeraste boje. 

Shimmerasta sjenila (crno, sivo i smeđe) pomiješala sam i u slojevima nanosila na vanjski dio kapka u obliku obrnutog slova v. Koristila sam tu tehniku jer sam tako mogla jasnije postići željeni intenzitet boje. Ispod obrva nanjela sam još i Avonovo shimmerasto sjenilo.


Nakon sjenila slijedi crni gel tuš i maskara. Koristila sam 2 vrste maskare zbog različitih četkica. Bourjois maskara ima manju četkicu i omogućuje precizno nanošenje, pa sam tu maskaru nanjela na donje trepavice. Manhattan maskara nije najpreciznija, ali jako razdvaja i produžuje trepavice što mi je upravo i trebalo za ovaj look. Tu maskaru nanjela sam na gornje trepavice.


Na usne sam prvo nanjela melem, zatim ruž ružičaste nijanse i na kraju obrubila usne olovkom.


I to je to! 


Look je lagan i može se koristiti svakodnevno.






 ODJEĆA:
-No name zelena vesta
-Levi Strauss & Co. košulja
-Lee traperice
-Rieker cipele
-Broadway N.Y. jakna
-Stradivarius šal









Zavirite u moju galeriju!











Za frizuru je zaslužna moja superdraga sestrična - frizerka Bojana, a za slike Klara. 
Hvala objema!
Sa mnom na slici je Iris! :)





I to bi bilo to! Kako vam se čini? :)

Broj komentara: 5:

  1. super, definitivno isprobavam :)
    nego, kakva ti je ta Rimmel olovka za obrve? ja imam od essence tamniju al mi se vidi kad ju nanesem, pa trazim neku koja ce izgledati prirodnije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, dobra je. Imam i ja Essenceovu.. Ali iskreno, nijedna od njih nije nešto prirodna.. samo što ova Rimmelova više odgovara mojoj prirodnoj boji obrva. Essenceova mi ima neki crvenkasti podton.

      Hvala. :)

      Izbriši
  2. sviđa mi se! a paleta, ajme.. 'razbolila' sam se kad sam ju ugledala :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)