utorak, 17. siječnja 2012.

CATRICE vs. ESSENCE


BE PREPARED – low end brands 



Danas sam pripremila usporedbu Catrice i Essence proizvoda, dvaju najpristupačnijih kozmetičkih brandova kod nas.

Paralelno ću usporediti i ocjeniti tuš u gelu od Catrice-a kao i od Essence-a, slijedi dugotrajno metalik sjenilo u gelu i na kraju set za obrve!

Led probija tuš u gelu – krenimo!



GEL EYELINER:




-nijanse: Catrice (010 Black Jack with Jack Black)
Essence (01 Midnight in Paris)


_________________________________________________________________________
Catrice gel eyeliner pristojan je tuš, odlične pigmentacije i postojanosti. Dostupan je u 4 nijanse što je naravno prednost. Ambalaža mi se također sviđa. Ono što mi smeta je što mi jutro nakon skidanja ostaje mala količina proizvoda na liniji trepavica pa se to preslika. Miris je mrvicu oštar.

Cijena: 30,90 kn 

 




Essence gel eyeliner također je odlične pigmentacije i postojanosti, također dostupan u 4 nijanse. Lijepe je ambalaže i vrlo lako ga skidam. Miris je prisutan, ali se osjeti tek kad proizvod približim nosu.

Cijena: 26,90 kn




____________________________________________________________________
U čemu je Essence bolji?
Miris nije oštar kao Catrice-ov, lakše se skida, konzistentniji je, pa mi je lakše raditi s njim, jeftiniji je.


U čemu je Catrice bolji?
Veća količina proizvoda!


Mana oba eyelinera?
Nema četkice u paketu.


CATRICE: 4/5                        ESSENCE: 5/5





LONG LASTING EYESHADOW:

  


-nijanse: CATRICE (050 Metall of Honor)
             ESSENCE (030 Stell the Show)


______________________________________________________

Catrice postojano sjenilo u gelu posjedujem u smeđoj nijansi i zadovoljna sam. Nijansa mi je predivna i služi mi za blagi smoky eyes. Nanosi se prosječno lako te se isto tako prosječno lako i razmazuje. Sve u svemu, ovo sjenilo nije ništa posebno, osim što sam vrlo zadovoljna nijansom.

Cijena: 26,90 kn







Essence postojano sjenilo koristila sam u svojem prvom make-up videu i mogu reći da mi je to najdraže sjenilo koje imam. Jako lako se razmazuje, blenda i nema šanse da će vam se razmazati ili da će s vremenom biti manje postojan. Dolazi u čak 6 nijansi! Jedina mana mu je što ima neugodniji miris od Catrice-ovog, no nijedan se ne osjeti osim ako niste približili nos ambalaži.

Cijena: 24, 90 kn




__________________________________________________________________________________

U čemu je Essence bolji?
Količina proizvoda, lakše nanošenje, postojanost, cijena, broj nijansi.


U čemu je Catrice bolji?
Miris.

Mana oba proizvoda?
Nema.


CATRICE: 3,5/5                     ESSENCE: 5/5



EYEBROW SET:



__________________________________________________________________________________

Essence Eyebrow Stylist Set koristim već cca. 2 godine i vrlo sam zadovoljna njime. U pakiranju dolaze 2 mat sjenila za obrve, kistić i 3 šablone. Šablone nisam nikada koristila, a kistić je malo nezgrapan, ali se može raditi njime.

Cijena: 19,90 kn


 



Catrice Eyebrow Set nabavila sam nedugo i apsolutno me oduševio. Nijanse mi savršeno odgovaraju, a oduševljena sam i samim pakiranjem. Sjenila dolaze u crnoj kutijici s ogledalom i malom ladicom u kojoj su pinceta i dvostrani češljić. Pinceta mi ne odgovara, no to ništa ne umanjuje kvalitetu proizvoda.

Cijena: 29,90 kn



__________________________________________________________________________________

U čemu je Essence bolji?
Miris.

U čemu je Catrice bolji?
Količina pakiranja, nijanse, ambalaža, kistić, pinceta.

Mana oba proizvoda?
Nema.

CATRICE: 5+/5                      ESSENCE: 3,5/5







Overall:

Essence i Catrice brandovi su koje koristim svakodnevno i vrlo sam zadovoljna s onime što dobijem za toliko novaca. I, DA, ostajem im vjerna dok god ne zaradim za Collistar, Mac i druge pricy brandove!

A Essence ili Catrice?

U ovom je testu Essence odnio pobjedu, no iskreno mislim da su zavrjeđuju istu ocjenu. Oba branda imaju odličnih proizvoda za svoju cijenu..

Pa vi sad vidite po sebi, ja sam svoje favorite našla..





A sad vi, ESSENCE ili CATRICE?
Jeste li same isprobale koji od ovih proizvoda? 


4 komentara:

  1. ...svi isprobani i sa svima sam bila zadovoljna jer samo ih razlikuju skoro neprimjetne nijanse...omjer cijene i kvalitete i više nego zadovoljavajući!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se. :D Ali Essence-ov gel eyeliner mi je nezamjenjiv. :D

      Izbriši
  2. imam essence sjenilo i odlicno mi je :). sada si me zainteresovala za catrice set za obrve ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je oduvijek bilo odlicno. Al Catrice-ovo je jos bolje! :-D

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)