nedjelja, 22. svibnja 2016.

Još jedan čavrljavi NEW IN

Dragi moji, 
prošlo je gotovo 2 mjeseca od od zadnjeg video posta, no nisam oteta ili nestala već rastrgana na sve strane od obaveza. Svašta se tu kuhalo u tom periodu, a neke stvari sam vam već pokazala i na FB page-u pa skok tamo ukoliko još niste vidjeli. Uglavnom, paralelno se tu nakupilo i dosta stvari, obavila sam poveći shopping i danas ću vam sve to pokazati ovdje na blogu i na Youtuebu. Uživajte i čujemo se uskoro! Pusa!


Popis spomenutih proizvoda 
(kozmetika):Garnier*
Garnier Ultra Dux Mythique olive šampon
Garnier Ultra Dux Mythique olive regenerator
Garnier Ultra Dux Mythique olive intenzivna maska
Garnier Neo dezodoransi

Yves Rocher*
Yves Rocher So Elixir parfem
Yves Rocher Rose oud parfem
Yves Rocher Quelques Notes d'amour parfem
Yves Rocher Fleur d'oranger, lavande, petit grain toaletna voda
Yves Rocher vanille noire gel za tuširanje (200 ml)
6 mini gelova za tuširanje (kokos, mango+korijandar, malina+menta,
badem+cvijet naranče, burbon vanilija, lavanda+kupina)
Yves Rocher light foundation cushion
Yves Rocher Sebo vegetal micelarna voda

Eminy parfemi (Lady Million, Chloe,
La vie est belle, Black opium, Light Blue)

Max Factor Miracle Match blur & nourish (bez spf-a)
Catrice Liquid Camouflage concealer 
Beauty UK pro gel eyeliner
Essence Longlasting lipliner (girl next door & plum cake)
Avon Advanced Techiques daily shine šampon

L'oreal*
L'oreal Nutri Gold mlijeko za skidanje šminke
L'oreal Nutri Gold dnevna uljna krema
L'oreal Nutri Gold noćna kremasta maska
L'oreal Nutri Gold mliječni gel za uklanjanje šminke
L'oreal Nutri Gold ulje za lice

Catrice*
Catrice ultimate colour ruž (440)
Catrice velvet brow powder artist (010)
Catrice Sand nudes paleta (010)
Catrice lak (114 The Sky So Fly)
Catrice gel like 2in1 base&top coat
Catrice high glow mineral highlighting powder

Essence*
Essence blush ball (10 peach candy)
Essence All I need concealer palette (10 cover it all)
Essence wake up, spring paleta (01 spring it up!)
Essence the velvets (03 smooth caramel, 08 coral me maybe)
Essence gel nail polish (61 1001 party nights)
Essence I love trends - the jellys nail polish (29 pink lagoon)
Essence 2in1 top&base coat last and shine
Essence gummy touch top coat
Essence balzam (01 my sweet spring melody)
Essence ruž velvet matt 23
Essence prettifying lip oil 
Essence wake up, spring lipstick pen 
Essence velvet stick matt lip colour (05 plum perfect)
Essence for-bidden volume top coat maskara
Essence for-bidden volume maskara
Essence 2in1 eyeshadow & liner waterproof (03 light me up)
Essence wake up, spring eyeliner pen (zeleni i ljubičasti)





































Popis spomenutih fashion stvarčica - prodavaonice:

Tulipano cipele na petu (crne & bež) - Maxi Nova 
Coverse All star tenisice - S.O.S sports outlet store 
Reebok tenisice - Reebok u Roses fashion outletu
3 majice kratkih rukava - Calzedonia u Roses fashion outletu
Crni throw on - Calzedonia u Roses fashion outletu
Grudnjak, gače, čarape - Calzedonia u Roses fashion outletu
Isprane traperice - XYZ u Roses fashion outletu

















VIDEO:

Kako vam se sviđaju stvari koje sam kupila/dobila?
Vaši favoriti?

*proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu

Broj komentara: 5:

  1. Prepredobre su mi te Tulipano cipele! Hoću ih i ja :D i ja baš snimila new in i maloprije objavila, kao da smo se dogovorile :D

    OdgovoriIzbriši
  2. kako ti je kosa naraslaaaa :D imam isto sive starke i mislim da je to zbilja univerzalna boja za sve :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hej follow-follow?
    inače prepoznajem ta sa youtuba ☺ prije sam te gledala i zaboravila sam kak si se zvala ali sad sam našla i tvoj blog ☺☺ paa ako hoćeš moj blog pogledati https://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Catrice camuflage u kremi me zbilja ugodno iznenadio i sada ga gotovo svakodnevno koristim zbilja mi je odličan pogotovo za tu cijenu. I ja sam se odlučila na bloganje nakon dugo dugo dugooo nećkanja a jedan od razloga si mi bila upravo ti dugo te pratim već i zbilja mi se jako sviđaju postovi i videi koje objaviš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ako ćeš me poželjeti pratiti ili samo posjetiti biti će mi drago :) tinabeautygarden.wordpress.com

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)