utorak, 23. rujna 2014.

Max Factor - Pan stik

Prošlo je već puno vremena od kad sam ugrabila svoj primjerak Max Factor pan stika. Začudo, nikada mi nije izgledao pretjerano atraktivno na polici. Možda je to zbog poprilično klasične ambalaže, možda zbog nedostatka recenzija, ne znam ni sama. Možda sam samo bila skeptična i nisam htjela kupiti još jedan proizvod koji će mi stajati u ormariću, a ja ga neću koristiti. Ne volim bacati novac, ali ne vjerujem da itko voli. Jer zaista sam mislila da ovo ne funkcionira i nije ništa posebno. Ali, oh boy, jesam se prevarila.


Ovo proljeće bila je neka akcija u Bipi, 2+1 gratis na Max Factor proizvode. Mislila sam da mi ne treba ništa, ali mi je frendica rekla da pogledam pan stik jer ga ona koristi i jako je zadovoljna njime. I tako sam ja kupila 2 pan stika (jedan za mamu, jedan za mene) i cc kremu (koju sam na kraju proslijedila zbog nijanse). I tu je počelo naše voljenje.

Ja sam vam čudna biljka, najprije sam skeptična, zatim imam jako visoko mišljenje o proizvodu, a kasnije se malo smirim i tek usporedbom s drugim proizvodima mogu dati najrealniju recenziju. Zato je dobro da sam malo pričekala s recenzijom, jer ovaj proizvod ima nekih caka, ali sve u svemu, još sam jako zadovoljna njime. Danas vam donosim recenziju i prijedloge za korištenje.


Naime, ovo je izrazito kremasti proizvod (vjerojatno zbog voska u sastavu) i preporuča se normalnoj i suhoj koži pa se nemojte zaletjeti i obaviti kupnju ukoliko imate masnu kožu jer ćete izgledati kao disco kugla nakon sat vremena, posebno ako ne koristite puder u kamenu preko.
Zbog kremaste teksture jako lagano klizi po koži, što ne znači da će se pigmentacija izgubiti, odnosno proizvod neće prekrivati. Prekrivanje koje pruža u rangu je s Vichy Dermablend tekućom podlogom (moja najdraža korektivna podloga) što bi značilo da će prekriti gotovo sve prištiće u jednom potezu, i to ga čini odličnom stvarčicom za sve koje pate od akni, a ne mogu si priuštiti nešto skupo kao Vichy.

Ipak, nemojte misliti da su toliko slični. Slična je, tek, količina prekrivanja koje pružaju i trajanje, dok je tekstura potpuno oprečna. Pan stik je izrazito kremast i mekan dok je Vichy dermablend jako tekuć. Također, Vichy dermablend će vam kroz dan isušiti prištiće (moći ćete skinuti ranicu nakon cijelog dana korištenja), dok Pan stik neće djelovati isušujuće već će se upiti u kožu. Ipak, ono što sam primijetila je da se jako prenosi, odnosno, korištenje pudera u kamenu preko je gotovo nužno jer će vam se jako transferirati (test prst preko kože). Ipak, koža neće djelovati cakey ukoliko matirate kožu.




Ono što me posebno iznenadilo je prekrivanje podočnjaka, a to sam najbolje mogla vidjeti na koži svoje majke. Naime, ona jako dugo traži proizvod koji će joj prekriti podočnjake, a do sada nije našla ništa dovoljno dobro. Ovo je zaista proizvod koji joj ih najbolje prekrije, a ne djeluje nimalo isušujuće za područje ispod očiju, tj. ne naglašava borice. Moja majka ima nešto sušu kožu od mene, posebno ako govorimo o području ispod očiju pa nema potrebe stavljati puder u kamenu preko. Ipak, ono što se kao posljedica događa, je jednostavno nestanak proizvoda na kraju dana (kao da se upije u kožu), tako da mogu zaključiti da na njezinoj koži traje max. 6 sati, nakon 9 sati ga više uopće nema.

AKO IMATE…

- NORMALNU KOŽU: Pretpostavljam da će proizvod dobro funkcionirati, no možda biste ipak trebali posegnuti za nekim puderom u kamenu preko, posebno ako ne koristite tekuću podlogu ispod jer postoji mogućnost da ćete ovo biti previše hidratantno kroz dan.  OCJENA: 4,5/5

- SUHU KOŽU: Ovo će definitivno biti odličan proizvod za vas, posebno ako na nekim dijelovima trebate veće prekrivanje. Dobro bi bilo i nositi ga sa sobom u kozmetičkoj torbici za slučaj da vam koža upije dio proizvoda tako da ga lako možete ponovno nanijeti na mjesta koja trebaju više prekrivanja (ako takva postoje). OCJENA: 5/5

- MJEŠOVITU KOŽU: Možda biste trebale razmisliti o kupnji ukoliko ga planirate nanositi na masne dijelove lica jer će masnoća brzo i lako doći do izražaja. Ipak, biti će odličan za korištenje na suhim dijelovima kože. Ne preporučam korištenje bez tekuće podloge ispod. Koristite ga samo na mjestima gdje trebate dodatno prekrivanje i matirajte masne dijelove nakon. OCJENA: 4/5

- MASNU KOŽU: Nije najsretnije rješenje, no ukoliko trebate nešto što će pružiti dosta prekrivanja, a niste spremni uložiti veće svote novaca za nešto bolje, možete isprobati i ovo. Ipak, obavezno stavite tekuću podlogu ispod i matirajte lice nakon puderom u kamenu. OCJENA: 3/5



Napomena: Proizvod jako lijepo prekriva prištiće i  tamne podočnjake, no primijenite savjete iznad za postizanje najboljeg efekta na vašem tipu kože. Sastav je relativno dobar tako da se ne morate bojati da će prouzročiti prištiće ili nešto slično, barem meni nije. Preporučam da ga koristite lokalno, dakle preko pudera na mjestima koji trebaju više prekrivanja.



NIJANSA: 12 True beige (najsvijetlija)   KOLIČINA: 9 grama   CIJENA: 60-80 kn 


Jeste li isprobale MF pan stik?
Kakvi su vaši dojmovi?

Broj komentara: 29:

  1. Hm, nadam se da imaju dobar izbor nijansi. Nisam ni ja baš nikad obraćala veću pozornost na ovaj proizvod iako sam ga često viđala po drogerijama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju 3 nijanse, od kojih je ova poprilično svijetla (odgovara mi samo u hladnijim mjesecima). Slijedeća bi mogla odgovarati svima mrvicu tamnijima, a 3. je jako tamna i može se čak koristiti kao bronzer. :)

      Izbriši
  2. Predivan blog vodiš, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nedavno sam se setila da ga imam i koristim ga nekoliko dana unazad, baš ga sada imam na licu. Ista stvar bila je i kod mene pre kupovine, nikako uloviti dobru recenziju! Imamo istu nijansu i slažem se s tvojim dojmovima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme meni, koja sjećanja ovaj Pan Stick budi! Bio je među mojim prvim dekorativnim proizvodima, točnije skoro prije petnaest godina sam ga koristila i to, pazi sad ovo, umjesto pudera preko cijelog lica jer sam u Ok!-u ili Teenu pročitala da je to najdraži puder Vlatke Pokos hahahaha ha ha :D O Bože, zašto nisi poslao nekog da me spriječi xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj, hahaha. Pa di baš Pokosice Kokosice? :D haha Ah taj ok. :D

      Izbriši
  5. koristila sam ga dugo, posebno u srednjoj školi, sada ga više neću uzimati jer imam masnu kožu. mislim da ti je recenzija na mjestu i jako si dobro opisala ovaj proizvod - potpisujem svaku riječ (posebno da se prenosi s lica na prst, itd). uglavnom, meni je bio zgodan jer dobro prekriva i zgodan je za korištenje, međutim, kao što i na njemu stoji, ipak je za suhu kož/normalnu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :) I ja još često posegnem za njim, ali nije mi u svakodnevnoj makeup rutini. Ali da, za suhokošce pun pogodak. :)

      Izbriši
  6. Nesto "skupo" kao vichy. Sta je tu skupo, da je 300 kn bilo bi skupo a ovako je cist realna cjena

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam sve tri nijanse i zaista volim ovaj proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam planirala uzeti još onu najtamniju pa koristiti kao bronzer. :)

      Izbriši
  8. ja sam taj pan koristila u srednjoj, znači prije nekih 14 godina, i samo sam se s njim mazala, odličan mi je bio, a i sada imam. Kako tada nisam znala pretjerano o šminki koristila sam ga kao puder preko cijele face ahahahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa zapravo je ovo naslovljeno kao podloga (pan stik foundation) tako da vjerojatno je namijenjeno korištenju preko cijelog lica, ali po meni tako definitivno ne funkcionira. :)

      Izbriši
  9. Hvala. :) Mislim da nećeš požaliti, posebno ako ga matiraš preko. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična recenzija, baš si ga lijepo analizirala! Ja imam mješovitu kožu i sigurno ću ga kupiti i koristiti preko tekućeg pudera i uz matiranje, ionako tako uvijek radim :) Drago mi je da si pisala o njemu jer ga inače blogerice ne doživljavaju previše (pa ni meni dosad nije došao na red za kupnju :) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Mislim da će ti onda svakako odgovarati! :D Istina, nema baš recenzija. :D

      Izbriši
  11. ahahaha ajmee ja samo ovo u srednjoj stavaljala preko cijele face, a uzmi u obzir da imam masnu kožu, omg -.-'''

    OdgovoriIzbriši
  12. Koristila sam ga davno, davno, a nakon njega sam jako dugo koristila njihov korektor u sticku za prekrivanje podočnjaka dok mi nije postao presuh i pretežak :) Iako imam suhu kožu nažalost ipak moram fiksirati korektor jer se inače preslika sav makeup s očiju...ali za nekoga tko ne šminka oči, super riješenje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daj probaj, iako imaš suhu kožu, preko pan sticka staviti mrvicu pudera u kamenu. Ja stvarno nisam fan pudera u kamenu na sebi, al kod ovoga funkcionira i ne smeta. Čisto da sve ostane na mjestu. Jer kad ja to napravim stvarno sve ostane na mjestu..

      Izbriši
  13. Vredelo bi probati :D

    http://corleonka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te da ubuduće linkove ne ostavljaš ispod postova, već u komentarima ovdje: http://goo.gl/Bh1Pd3.
      To je posebno mjesto na mojem blogu (možeš direktno do njega preko kartica) koje sam rezervirala za tu namjenu.

      Izbriši
  14. Davno sam ga imala, još u osnovnoj i srednjoj školi i tada mi je izazivao nered na licu. Nadam se da su od onda do sada promijenili sastojke. I z aoko očiju je pretežak, isušuje dosta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni apsolutno nije izazvao ni jedan prištić, što je čudno pošto hidratantni proizvodi to znaju napraviti na meni. IAli nikako ne bih rekla da isušuje, dapače, malo je i premastan, čak i na koži moje majke koja ima suho okoočno područje, a samo ga tamo i nanosi.

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)