četvrtak, 18. rujna 2014.

Kanta za smeće: Wella, Batiste, Essence, Nivea...

Drage moje,
zaista uživam snimajući i pišući kanta za smeće video-postove jer mi se čini da na taj način možete dobiti najbolju moguću recenziju proizvoda. Svaki proizvod je, dakle, ispražnjen do kraja pa zaključujem je li efektivan, je li zadovoljio moje potrebe te je li vrijedio novaca. Spremite se dakle na još jedno kopanje po mojem kozmetičkom smeću i kliknite pročitaj više.


Kod mene se preparativni proizvodi vrlo brzo troše, što ne čudi. S druge strane, šminke imam jako puno tako da rijetko slušate o njoj u ovakom tipu video-posta. Dakle, ovaj je mjesec opet bilo puno preparative, no našla se tu i pokoja dekorativna stvarčica te neki kozmetički dodatak. Kao i u prošlom postu, reći ću vam koje su prednosti i nedostaci svakog od proizvoda, a dodala sam i ocjenu te vam napisala planiram li ponovnu kupnju. Pa krenimo.


WELLAFLEX VOLUME HAIRSPRAY 
prednosti: pruža solidno zaglađivanje mlade kose na tjemenu, 
nema neugodnog mirisa, mogućnost izbora veličine pakiranja, cijena
nedostaci: ne daje kosi volumen
ocjena: 3,5/5
ponovna kupnja: obavljena
(samo zbog mini pakiranja)
KOMENTAR: Ako tražite volumen, preskočite ovaj sprej, 
no ukoliko trebate solidan sprej za u torbicu, ovaj će biti ok.


SUBRINA RECEPT CLEAN & FRESH
šampon za masnu kosu
prednosti: ekonomično pakiranje, cijena, dostupnost, miris
nedostaci: mašćenje kose (a ne držanje iste pod kontrolom)
ocjena: 2/5
ponovna kupnja: ne
KOMENTAR: Očekivala sam da će masnoću držati pod kontrolom 
barem 2 dana, no ne radi ni to. Šteta, pogotovo zbog ekonomičnosti.


WELLA PRO SERIES MOISTURE ŠAMPON*
prednosti: ekonomično pakiranje, cijena, miris, 
nema prekomjernog mašćenja kose (unatoč moisture verziji)
nedostaci: nema
ocjena: 4,5/5
ponovna kupnja: vrlo vjerojatna
KOMENTAR: Poprilično sam zadovoljna.


BATISTE XXL VOLUME DRY SHAMPOO
prednosti: držanje masnoće kose pod kontrolom, 
pružanje odlične teksture za oblikovanje kose, pružanje volumena, 
miris, dostupnost u različitim verzijama
nedostaci: nakon nekoliko dana masnija kosa
ocjena: 4,5/5
ponovna kupnja: već obavljena
KOMENTAR: Ako trebate nešto za stilizaciju duge kose, 
ovo će biti pun pogodak!



CIEN GENTLE CELANSKING MILK 
(LOTUS & SILK)
prednosti: niska cijena, dostupnost (Lidl), dobro čišćenje
nedostaci: agresivnost prema koži, izražen miris
ocjena: 2/5
ponovna kupnja: ne
KOMENTAR: Jako me začudilo što me koža pekla nakon korištenja 
jer nemam osjetljivu kožu.


EAU THERMALE AVENE 
VERY HIGH PROTECTION CREAM
prednosti: visoka UV zaštita, kvaliteta, miris, 
dostupnost i u verziji za problematičnu kožu, količina
nedostaci: cijena (oko 100 kn), dostupnost samo u ljekarnama
ocjena: 4,5/5
ponovna kupnja: moguća u ljetnim mjesecima
KOMENTAR: Solidna krema sa UV zaštitom koja mi se 
sviđa zbog lagane teksture.


DR.HAUSCHKA tonik*
prednosti: nije isušio kožu (no nije ni hidratizirao)
nedostaci: visoka cijena, nedostupnost, miris po alkoholu
ocjena: 2/5
ponovna kupnja: ne
KOMENTAR: Nažalost, nije mi učinio mnogo za kožu, kao ni jedan tonik.



ZIAJA HAND CREAM 
SILK PROTEINS AND PROVITAMIN B5
prednosti: miris, cijena, dostupnost
nedostaci: nema efekta omekšavanja, nema trajanja
ocjena: 2/5
ponovna kupnja: ne
KOMENTAR: Krema nije omekšala ruke, a očekivala sam da hoće.


NIVEA PURE AND NATURAL ACTION DEODORANT
prednosti: nema aluminijevih soli, dostupnost
nedostaci: slabije držanje neugodnih mirisa pod kontrolom,
izražen miris alkohola
ocjena: 3/5
ponovna kupnja: vjerojatno ne
KOMENTAR: Solidan dezodorans ako ste protivnik korištenja aluminija.


VIOLETA SENSITIVE CARE MARAMICE (BADEM)
prednosti: miris, cijena, dostupnost, 
mogućnost kupnje u ekonomičnim pakiranjima, proizvod hrvatske kompanije
nedostaci: nema
ocjena: 4,7/5
ponovna kupnja: da
KOMENTAR: Solidne maramice, nisu agresivne i 
zadovoljavajuće vlažnosti (ne previše).



ESSENCE FRAME 4 FAME 04 SINGLE LASHES
prednosti: dostupnost, cijena, praktičnost, izgled na trepavicama, 
lakoća nanošenja
nedostaci: kvaliteta ljepila
ocjena: 4,5/5
ponovna kupnja: zasigurno
KOMENTAR: Odlična stvar za početnike, no nabavite bolje ljepilo.


ESSENCE LASH MANIA RELOADED FALSE LASH MASCARA
prednosti: razdvajanje trepavica, dostupnost, cijena, pakiranje
nedostaci: nema
ocjena: 5/5
ponovna kupnja: prvom prilikom
KOMENTAR: Odlična maskara koja je definitivni favorit u mojoj 
kozmetičkoj torbici. No ukoliko imate jako kratke trepavice definitivno bih
preporučila korištenje primera ispod.


ARDELL NATURAL DEMI WHISPIES UMJETNE TREPAVICE
prednosti: divan izgled na očima
nedostaci: nedostupnost, srednje zahtjevno nanošenje, 
nedostatak ljepila
ocjena: 4,5/5
ponovna kupnja: da
KOMENTAR: Divne trepavice, no voljela bih da dolaze sa mini ljepilom.




Kako vam se svidio sadržaj moje 
kozmetičke kante za smeće?
Što ste vi potrošili u posljednje vrijeme?

*proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu

Broj komentara: 12:

  1. >Svaka cast na ovakvom postu! Odlican! Nedavno sam otkrila tvoj blog i bas sam sretna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se. Malo drugačiji pristup empties postovima, izgled bloga... ma sve ti je odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :* Volim pisati kratke natuknice na blogu, posebno u ovakvom tipu postova gdje pišem o puno proizvoda. Tako mi se čini i da je vama zanimljivije, a meni ne uzme cijeli dan. Ionako bih se samo ponavljala, pošto je snimljen i video. :)

      Izbriši
  3. Bravo bravo bravo ... obožavam tvoje video uratke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pogledajte blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te da ubuduće linkove ne ostavljaš ispod postova, već u komentarima ovdje: http://goo.gl/Bh1Pd3.
      To je posebno mjesto na mojem blogu (možeš direktno do njega preko kartica) koje sam rezervirala za tu namjenu.

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)