petak, 4. siječnja 2013.

Deborah Milano Midnight Glam Collection










Još prije mjesec dana na recenziranje sam dobila Deborah Midnight Glam kolekciju koju ste, sigurna sam, već zamjetile u najbližem DM-u. Recenziju sam napravila putem videa, tj. zapravo sam napravila look s proizvodima, a ujedno i rekla ponešto o svakom proizvodu. Pa, da ne duljim, bacite se na video.
P.S. Po prvi puta sam napravila i voice-over pa vas molim da se ne prestrašite. :D






Jeste li već isprobale koji od proizvoda iz ove kolekcije? 
Kako vam se sviđa look?


Broj komentara: 7:

  1. Lijepo ti stoji plavo oko očiju...ali najviše mi se sviđa francuska manikura :P

    J.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago što si se odvažila na voice over, to stvarno daje jednu drugačiju kvalitetu tutorialima. Makar se čuje malo u glasu da si nervozna, ali će to proći praksom :)) Sviđa mi se look, super je, kao i uvijek. A nemam ništa iz te kolekcije, neću ni nabavljati, MUA palete zadovoljavaju moje potrebe za sjenilima. Jer su male :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha često imam javne nastupe po festivalima, školi i obično nemam tremu, ali eto, izgleda da treba proći taj 1. put. A što se tiće kolekcije, mislim da je solidna, no oduvijek me kod Deborah smetala količina proizvoda koji dobijem za novce, mislim da je cijena na mjestu, ali sjenila koje dobijem ne uspijem potrošiti u 3 godine.

      Rađe platim više, dobim manji proizvod, pa onda to zapravo i koristim, potrošim i kupim opet.

      Izbriši
  3. Super look! Sviđa mi se voiceover, bravo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Love the makeup. Would you like to follow each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)