četvrtak, 13. prosinca 2012.

Collistar review pt.3.


Bok curke!
Sjećate se prošlih recenzija o Collistar kozmetici? U prvoj sam pisala o ruževima, u drugoj o njihovim sjenilima, a danas možete čitati i o ostatku proizvoda iz njihove kolekcije. Krenimo prvo s licem, s primerom, korektorom i okoočnim serumom protiv bora jer su me se proizvodi za lice najviše dojmili. Pročitajte zašto.








Evening brightening face primer divan je proizvod, no njegovo je ime zbunjujuće. Ako mene pitate ovo je jako lagana podloga ili „tinted moisturiser“ (pošto se radi o pigmentiranom proizvodu), koja blago njeguju kožu, ostavlja je mekom, hidratiziranom, mirišljavom i svjetlucavom. Ne prekriva prištiće, ali smiruje crvenilo, a nanosi se laganim pokretima jagodicama prstiju nakon svakodnevnog čišćenja kože. Ovo mi je jedan od najdražih proizvoda iz kolekcije, prvenstveno jer kad ga koristim koža izgleda hidratizirana i ima lijepi, sviježi sjaj bez masnog traga, što mi je vrlo bitno jer imam mješovitu do masnu kožu. Sadrži SPF10, što znači da vam je koža i zaštićena. Ovaj proizvod bio bi vam divan suputnik na skijanju, kad nije potrebno nanositi teške podloge, a potrebna vam je zaštita od UV zraka. Točka na i je, definitivno, prepredivan miris. Jedina zamjerka, kao i kod većine proizvoda, je cijena od 25€ za 30 ml.




Eye contour gel je okoočni gel protiv bora koji bi trebao smanjiti vaše podočnjake. Radi se dakle o izrazito laganom serumu bez mirisa, koji nisam isprobala ja već sam ga dala majci, inače bi recenzija bila nepotrebna. Ona kaže da je izrazito podatan i ugodan za korištenje i da popunjuje sitne bore, no kao i svaki proizvod protiv bora, ne daje dugoročne rezultate pa je zbog toga cijena pretjerana. Ako vas zanima ova vrsta proizvoda, i možete si priuštiti skuplje proizvode, probajte ovaj jer nije loš, ali ipak malo preskup (30€ za 15ml) za sve nas obične smrtnike.




Stick Correttore s vitaminom E je, kao što i samo ime kaže, korektor u sticku. Nemam neke velike nepravilnosti pa sam prije godinu dana prestala koristiti korektore u sticku, prvenstveno jer bi izgledali neprirodno, ne bi dovoljno prekrivali ili bi nijansa jednostavno bila pre tamna. Ali od kada sam dobila ovaj proizvod koristim ga za prekrivanje sitnih nepravilnosti i podočnjaka, jer je zaista ok, nije prenapadan, a ipak dovoljno prekriva. Nijansa 2 pristajala bi većini djevojaka sa neutralnim ili žutim podtonom, kao što je moj. Cijena je uredu s obzirom na količinu koju dobijete (13€).



 
koža nakon stiskanja prištića + nakon nanošenja proizvoda (primer, korektor)



Tanning compact powder dolazi u nekoliko nijansi, od najsvjetlije (4P) do najtamnije (1P). Radi se, dakle, o puderu u kamenu koji djeluje kao bronzer, pogodan je konturiranje, ali i potpuno prekrivanje cijele kože lica, poglavito ako imate mješovitu do masnu kožu. Pigmentacija je solidna do jako dobra, a na slici možete vidjeti kako izgledaju 2 sloja tog proizvoda. Lagane je, prozračne sturkture i podosta trajan te pruža zaštitu od UVA i UVB zraka te je vodootporan, što je definitivno plus. Ambalaža je, kao i kod svih Collistar proizvoda prekrasna, dolazi u plastičnoj kutijici te ukljućuje spužvicu i ogledalce. Mana je, naravno cijena, €28,35. Bez obzira na cijenu, proizvod je zaista dobar, no pogodniji za ljetne mjesece te šetnju na suncu ili kupanje.






Highlighting all over sun effect je posvjetljivač u kamenu s izrazito velikim sjajnim česticama. Daje lijep sjaj licu, ali je za moj ukus prejak.  Trebao bi biti pečene strukture, no trusi se zbog svoje izrazite pigentacije. Super izgleda, ali eto, nije mi sjeo, ja sam više za suptlinije posvjetljivače. No, onaj tko voli blještiti, sigurno će se oduševiti s ovim proizvodom. Također, mislim da je cijena od 30€ ipak pretjerana.








Stigli smo i do drugog djela posta. Poslijednja 3 proizvoda su za oči, tuš, maskara i sjenilo, od čega su mi 2 proizvoda savršena. Nastavite čitati. :)




Eyeliner tecnico je tuš za oči u plavoj nijansi i zaista je odličan, od aplikatora do formule. Aplikatorom možete povući i deblju i tanju crtu bez problema, iako je aplikator gumeni, što inače nije najpraktičnije ako niste ispraksirani u povlačenju ravne crte. Nijansa je mrak, obožavam tirkiznu boju, pogotovo na očima, a tuš je također i vodootporan, te sadrži i reflektirajuće čestice. Ovo bi uz još nekoliko proizvoda, zaista bio moj favorit, no teška srca mu moram zamjeriti cijenu. Ipak je 20€ malo previše za 2,5 ml iako je proizvod apsolutno savršen.





Eyeshadow Luminous Powder (13) je sjenilo u prahu  s aplikatorom u sličnoj nijansi kao i tuš. No, ovaj proizvod mi, za razliku od prethodnog nekako nije sjeo. Zapravo, nije loš, vrlo dobro je pigmentiran i lijepo izgleda na očima, ne trusi se i trajnost mu je ok, ali jednostavno bih ga stavila u isti rang s cjenovno prihvatljivim proizvodima. Mislim da je 15€ previše za proizvod koji je samo dobar i dolazi u mini ambalaži.




Mascara infinito je moj najdraži proizvod iz od svega što sam isprobala. Ne znam zašto, ali patim na dobro pigmentirane plave maskare, mislim da super izgledaju na smeđe oči, pogotovo ako su i četkica i formula dobre, što je slučaj i s ovom maskarom. Formula – izvrsna pigmentiranost,  trajnost i nema trušenja. Četkica – gumena, s dužim vlaknima s jedne strane, super razdvajanje. 11 ml za 20€ što mislim da potvrđuje kvalitetu. Definitivno preporučam ovu maskaru, ako ne u ovoj onda barem u crnoj nijansi. 



bez maskare - 1 sloj - 2 sloja




I to bi bilo to! Nadam se da su vam se svidjele recenzije! 
Koristite li Collistar proizvode i kako ste zadovoljne?

32 komentara:

  1. Nisam još ništa koristila od njih, ali privlače me oduvijek :) Trenutno mi nisu nigdje blizu, inače bi vjerojatno već kupila ponešto. Drago mi je da pišeš malo o njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, imaju dobrih stvari. :D Mene privlače ambalažom. :D

      Izbriši
  2. loveeee the blue mascara!!!! soo cool :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekad ranije sam koristila jednu njihovu maskaru koja mi je bila savršena i kupovala sam je dok je nisu prestali proizvoditi :-( sad samo kotistim njihov primer, ali moram malo obratiti pažnju na njihovu ponudu

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš korisna recenzija, zanimala me je ova kolekcija, a niko još nije pisao o njoj. Primer je zaista zbunjujući, ja sam po opisu bila zaključila da je ipak nekakva vrsta iluminatora, a sad ispada da nije ni to :) Maskara i tuš su divni, ostalo me nije privuklo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imena su ponekad zbunjujuća, možda bi trebali poraditi na tome. Ali ime na stranu, ima stvarno dobrih stvari. :)

      Izbriši
  5. Smeđe oči su najljepše, to oduvijek govorim (ne samo zato što i ja imam smeđe :p) :) Tuš i maskara su san snova!! Prekrasni!
    A proizvodi za lice su waaay preskupi i van mog budžeta. Ali svejedno sam sve pročitala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neke stvari su cjenovno ok, ali neke stvarno too much. ;)

      Izbriši
  6. Divan post! Plavi eyeliner izgleda fantastično, moram ga probati:)

    OdgovoriIzbriši
  7. love your eyes with that blue highlight!
    X

    OdgovoriIzbriši
  8. ovaj eyeliner super izgleda na tebi! baš je prekrasna nijansa :)
    a sjenilo i maskara isto nisu za bacit :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Slazem se sa prethodnim komentarom u potpunosti.. Ja stavljam crni eye-liner na dnevnoj bazi pa mozda je vrjeme da probam i nekog u drugoj boji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow loving the blue mascara! That's something different!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obozavam collistar a posebno sjenke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Happy Holidays!! <3

    katslovefashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow!!! That blue eyeliner is so beautiful on you - you are gorgeous!!!

    High-Stitched Voice

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)