nedjelja, 4. listopada 2015.

Room tour?

Dragi moji,
puno ste tražili room tour video, a ja vam ga nisam htjela snimiti jer sam još puno toga planirala popravljati u sobi. No nekako je to sve stavljeno po strani i neće se još popravljati pa rekoh zašto vam ne bih ipak pokazala kako mi izgleda soba. Nadam se da će vam se svidjeti. :)


Također, ako vas zanimaju DIY projekti koje sam radila
u sobi, pisala sam zasebni post na tu temu pa bacite pogled.


*   *   *
I za kraj, izabrana je dobitnica
ovog lijepog paketića pa molim 
da se javi u inbox s podacima.
(Tena Žuger)


Kako vam se svidjela moja soba?


2 komentara:

  1. Jako ti je lepa i zanimljiva soba!

    Posetite moj blog, nova sam :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopada, prava devojačka, knjige mi se posebno dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)