četvrtak, 17. rujna 2015.

NEW IN: MAC, Byphasse, rođendanski pokloni / Look + DARIVANJE

Helou helou, 
krenula su ljetno-jesenska sniženja pa sam tako skoknula do West Gatea i kupila nekoliko sitnica. Također, dobila sam i neke proizvode na kućnu adresu, a imala sam i rođendan pa su mi prijateljice kupile nekoliko sitnica. Nabralo se tu dosta stvari, pa sam vam ih ponovno odlučila pokazati da sa mnom podijelite uzbuđenje i možda dobijete ideju za kupnju istih. 

Osim samog pokazivanja proizvoda pokazala sam vam i kako šminka izgleda u akciji pa ćete na dnu posta moći vidjeti i makeup tutorial te pročitati točne nazive i nijanse korištenih proizvoda, a sam tutorial je u sklopu videa. :) I za kraj, imate još jedno darivanje!


KUPLJENO/DOBIVENO:



























Himalaya herbals* 
Multi purpose cream
cream and honey nourishing soap
Mint fresh i Complete care paste za zube

Essence*
Hair Chalk
Sjenila iz Arriba! kolekcije

Byphasse*
Maramice za skidanje šminke
Mlijeko za skidanje šminke (500ml)
Gel za tuširanje sa mirisom ružičastog nara
Q10 firming krema za tijelo
Krema za ruke s karite maslacom
Q10 noćna krema za lice
Roll-on sa ekstraktom bambusa

Afrodita*
gelovi za tuširanje 
(vanilija, naranča)

Bilježnice iz Lidla
Srebrne naušnice iz Bipe
Tribal ogrlica iz Ornamenta
Ogrlica ručni rad (poklon)
Cropp šilterica
Cropp crna torba
C&A bijela torba
Ebay naočale
Makeup Geek pigment (Utopia)
Maybelline brow satin olovka za obrve

MAC
Matchmaster tekuća podloga
Kinda sexy ruž (HVALA CURE! :*)
Viva glam III ruž



MAKEUP TUTORIAL:














Proizvodi korišteni u makeup tutorialu:
MAC Matchmaster puder (1.5)
MAC Pro longwear korektor (NW15)
Collistar tanning powder/bronzer*
Maybelline Brow satin olovka za obrve (dark brown)
Artdeco Eyebrow filler maskara za obrve
MAC Paint pot baza za sjenila (Painterly)
Essence baza za pigmente
Zoeva paleta (Naturally yours)*
Makeup Geek pigment (Utopia)
Maybelline master precise tuš*
Lancome hypnose volume-a-porter maskara*
Catrice Longlasting lip pencil (Vintage rose)
MAC ruž (Kinda sexy)
MAC ruž (Viva glam III)



VIDEO:



*   *   *

Paula's Choice bronzer iz prošlog darivanja osvojila je Tea Sainović. 
Molim da ostaviš podatke za slanje OVDJE.


*   *   *
Novo darivanje

Kako do poklona?
*Pretplati se na kanal ThePSara na Youtubeu. KLIK
*Lajkaj stranicu Sara's Magical World & thepsara 
na Facebooku. KLIK
*U komentarima napiši korisničko ime 
preko kojeg me pratiš na Youtubeu. 
Molim samo jednom!

SRETNO! :)

Darivanje je otvoreno za područje Hrvatske, BiH i Srbije,
a traje od 17.9.2015. - 1.10.2015.



*proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu. Moju politiku suradnje s brandovima pročitaj OVDJE.

Broj komentara: 176:

  1. Tena Živković
    Najbolja si Saro sam tak nastavi

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim znam da necu osvojiti jer nikad nikad u životu nisam osvojila tako daa...
    Saro ti si predivna i presuper obožavam tee...
    :-*

    OdgovoriIzbriši
  3. FB Ivana Ugarković
    yt Ivančica Maslačak

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post/video :)
    Zrinka Škiljo

    OdgovoriIzbriši
  5. Marijana Milićević
    Draga Sara, moram ti ovo reci, obradujes me svakim novim videom. Nema veze ako bude kasno kada objavis novi video, ja ga i onako umorna i sa poluzatvorenim ocima pogledam, ali sutra cim ustanem, gledam opet haha :)
    Ja tebe jednostavno obozavam, obozavam tvoje videje i mislim da sam sve pogledala, neka i vise puta, pogotovo ples s lisicom :)
    Jako si pozitivna osoba i to mi se jako svida :)
    Ako ne osvojim nagradu,nema veze, ali bih voljela da bar ovo procitas. Moja si omiljena blogerice i youtuberka :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. IMAS LINK SUNCANIH NAOCALA?? preprepresavrsene su i gledam vec dugo prave ali previse je to novaca..trazila sam ih na ebay-u i sve su po 20 - 60 dolara a neznam kakva je kvaliteta.. tvoje su identicne!! ako bi mogla pomoc, hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tijana sjz pratim sve pod tim imenom samo je an FB Tijana Ilić :)

    OdgovoriIzbriši
  8. FB Karla Rebić,youtube Fleur de Karla :) :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Ej saro koliko si savrsena jedva cekam izvlacenje svaki tvoj video glidam sa paznjom i toliko mu se posvetim ma makar zakasnila u skolu odgledavu ga do kraja PUNO POZDRAVA ♥♥♥♥♥♥♥anastasija dolic

      Izbriši
  10. stojci1991 stojci
    FB Stojanka Milovanovic
    <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)