nedjelja, 19. travnja 2015.

Kanta za smeće: travanj 2015.

Nakon dužeg vremena u kojem se nakupilo dosta kozmetičkog smeća došlo mi je do glave da bih vam mogla snimiti i video u kojem ću vam sve pokazati. Našlo se tu nekoliko dobrih proizvoda, ali i onih koje vam nikako ne mogu preporučiti. Zanima vas koji su koji?


Popis proizvoda
Plivasept pjenušavi dentergentni antiseptik za ruke i kožu
Natura Siberica anti dandruff shampoo 
Palmolive thermal spa aqua pleasure gel za tuširanje
L'oreal Elseve nutri-gloss shine shampoo (citrus+pearl)
Balea Men sensitive pjena za brijanje
Schwarzkopf taft perfect flex hairspray (ultra strong)
Melvita gentle conditioner sulfate free*
Olival tekući sapun za intimnu njegu sensitive
Ebelin odstranjivač laka nokte bez acetona (ružičasta verzija)
Wella pro series 1 minute intense repairing care
Bioderma ABCderm micelarna otopina
Elmex pasta za zube 
Paula's Choice clear anti-redness exfoliating solution*
Incense/mirisni štapići





Što vrijedi kupiti?
Moji definitivni favoriti kad se u obzir uzmu i cijena i kvaliteta su sljedeći. L'oreal Elseve nutri-gloss shine shampoo postao je moj najdraži šampon za pranje kose. Jako ju lijepo očisti, daje joj prekrasan sjaj, a prihvatljive je cijene (oko 23 kn). Imam i regenerator iz iste linije i s njim sam također zadovoljna. Preporučiti vam mogu i Balea Men sensitive pjenu za brijanje (ukoliko se depilirate istima) jer oštrica super klizi, rijetko se s porežem ako je koristim, a cijena je isto super (12, 13 kn). Apsolutno odličan proizvod je i Schwarzkopf taft perfect flex hairspray (ultra strong), a njegovu ste demonstraciju mogli vidjeti u ovom videu. Kosi je dao odličan volumen kosi i kovrče su mi trajale 2 dana što se inače NIKAD ne dešava s mojom kosom jer svaka frizura splasne nakon nekoliko sati. Ebelin odstranjivač laka nokte bez acetona (ružičasta verzija) je također super stvar za male pare jer osim što njime možete klasično skinuti lak sa noktiju možete ga i koristiti za čišćenje ljepljivih površina po kući. Uopće se ne šalim. Skida sve, ali boju ne. (počela sam i rime slagati) Cijena je 15-ak kn, a jedina loša stvar je što se brzo troši. Dobra stvar je i Elmex pasta za zube, ali je cijena visoka (25 kn) za nešto što se koristi svaki dan. Bez obzira na to, to je moja najdraža pasta za zube (uz Aronal, plavu verziju). Paula's Choice clear anti-redness exfoliating solution je najbolji proizvod protiv prištića, a o njemu sam već puno govorila i pisala pa bacite pogled ovdje, ako još niste.

Što izbjeći?
Melvita gentle conditioner sulfate free te Bioderma ABCderm micelarna otopina apsolutno su proizvodi za koje vam ne mogu reći ništa dobro i mislim da ne biste trebali ulagati u njih. Regenerator mi je užasno slijepio kosu i izgledala je lošije nego prije pranja, a s obzirom na to da se za puno manju cijenu da naći solidnih (i čak puno boljih) regeneratora mislim da nema smisla ulagati u to. Što se tiče micelarne otopine, inače su mi Biodermine najbolje (posebno ružičasta, Sensibio), ali ova verzija ne može skinuti ni puder s lica, a kamo li šminku s očiju. Lakše ćete je skinuti s vodom pa si sačuvajte 36 kn.


VIDEO


P.S. Dobitnica Essence/Catrice paketića objavljena je u OVDJE.

Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda?
Kakvi su vaši dojmovi?

*proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno, no zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu

Broj komentara: 6:

Hvala ti na komentaru! :)