srijeda, 14. svibnja 2014.

New in: odjeća, obuća, modni dodaci, kozmetika

Drage moje,
Prošlo je jedno vrijeme od mojeg posljednjeg new in posta, odnosno posta u kojem sam vam pokazala sve što sam kupila u posljednje vrijeme. Razlog tome je što često kupujem mali broj stvari pa ih jednostavno smetnem s uma. Ipak, početkom proljeća obavila sam poveći shopping, a održao se i Beauty blog dan pa smo dobile neke stvarčice od sponzora. Sve to možete vidjeti u videu, a neke stvari, kupljene nakon snimanja, uključila sam i u post.




Što sam kupovala od obuće...
Obuću sam najviše kupovala u zagrebačkim trgovinama Maxi Nova jer imaju izrazito pristupačne cijene, a poveći izbor cipela. Tako sam kupila smeđe štikle (30 kn) i niske fake uggsice za baku (30 kn). Cijene im obično variraju između 30 i 50 kn. Kupila sam jos jedne štikle, ovog puta u Robertu na sniženju (30 kn). Bež su, imaju zakovice, udobne su i jako mi se sviđaju. Za kraj imamo bijele niske starke (450 kn) kojima me počastio dečko. 



Gdje sam kupovala odjeću (i nakit) i što sam kupila...
Od odjeće sam kupila tuniku (Maxi nova, 30 kn) te bijelu majcu s kratkim rukavima (New Yorker, 70 kn). Bež šos sa od umjetne kože sa čipkom (New Yorker, 150 kn) dobila sam na poklon te sam ga uz bijelu majcu nosila na Beauty blog danu. 

Od nakita nisam puno kupovala. Jednu podesivu narukvicu za mamu (7 kn) te pleteni lanac sa zlatnim detaljima (7 kn). Oboje je iz H&M-a u Avenue Mallu.


Što se našlo u vrećici s 2. Beauty Blog dana...
Vrećica s Beauty Blog dana bila je prepuna. Većina proizvoda namijenjena je borbi protiv celulita, pa su tako 2 od Biobaze i 2 od Nivee (krema i serum). Nivea je još poklonila full size dezić i jedan mini dezić te in-shower mlijeko za tijelo. Od glavnog sponzora dana, Avona, dobila sam mlijeko za tijelo, lakić za nokte i maskaru. Tu se našao još i mini Kerastase šampon za kosu. Ostatak proizvoda koje smo dobili moji su favoriti: Vichy idealia oči, L'oreal Miss Manga maskara, Essie lakić za nokte te Estee Lauder sjajilo za usne.*

Znam da kasnim s pokazivanjem stvarčica koje smo dobili na BB danu, no jednostavno su se zaredale obaveze tako da nisam mogla prije izbaciti video. :)


Ukoliko vas zanima još više informacija, bacite oko i na video.:


*   *   * 
Što sam sama kupovala od kozmetike + eventi...
Sad kad sam vam pokazala više-manje sve nekozmetičke stvarčice (ako izuzmemo BBDay) koje sam sama kupila, idemo i na kozmetiku koju sam mahnito kupovala u posljednje vrijeme (don't act surprised). Ipak, zaredalo se tu i nekoliko eventa pa je nekolicina stvarčica dobivena, no sve ću vam pojedinačno pojasniti. Bacimo se na vizuale.

Prije svega imamo proizvode za kosu i tijelo. Prvi je mini lak za kosu, koji sam kupila samo zato što sam trebala nešto za torbicu, što mogu imati pri ruci kada želim zagladiti dosadnu mladu kosu koja mi raste na tjemenu (odnosno, još se nije spustila) jer pijem Solgar tablete za kosu, kožu i nokte pa sve raste ko ludo. Nije ništa posebno, definitivno nije usporediv mojem najdražem laku za kosu (Wella), ali je praktičan. Kupila sam još i Batiste šampon za suho pranje koji pruža i volumen jer sam istog nedugo bila potrošila. Što reći, osim da ga obožavam. Treća stvar je *Sambuk's sapunčić o kojem sam vam već pisala (klik ovdje) i kojeg jako volim i koristim svaki dan od kad sam ga dobila. Dakle, nisam ga samo isprobavala za pisanje recenzije već mi se toliko svidio da sam se nastavila prati samo njime. :D

Ako ćemo pričati o licu, spomenuti ću Biodermin Sebium pore refiner (tester) koji sam dobila u West Gateu. Nisam ga puno isprobala pa ne mogu puno reći o njemu, no ukoliko mi se svidi napisati ću detaljnu recenziju o njemu. Od Avona sam naručila peel-off masku za lice s kojom sam dosta zadovoljna te fiksator koji nisam još isprobala, ali sam ga kupila za posebne prilike. Tu imamo još Weleda dnevnu kremu s irisom, koja mi se jako svidjela i često ju koristim te arganovo ulje koje mi je se učinilo mrvicu agresivno, no može biti da je to samo zbog mirisa.

Slijedeća dva proizvoda su moji definitivni favoriti u njezi lica u posljednje vrijeme tako da ćete o njima definitivno još puno puno slušati. Radi se o Mixa baby micelarnoj otopini (za bebe) koja ima samo 5 sastojka te kokosovom ulju koje, od dana kad je kupljeno, koristim za sve i svašta (zubi, kosa, lice).


A sada na dekorativu. *Nyx paletu ste već vidjele u 2 posta (ovdje i ovdje) i sa kojom sam dosta zadovoljna. Tu imamo i Alverde podlogu koju sam dobila od rođakinje, no nisam se još bacila na isprobavanje. Slijedeća 2 proizvoda (MF Pan Stik i CC krema) nešto su fenomenalno (posebno stik) te će recenzija vrlo skoro. Ne pretjerujem, ovo vam stvarno trebam, toliko je dobro. Tu se našao još i Maybelline korektor, koji svi hvale i koji me također nije razočarao. Našla sam ga na sniženju pa sam ga odlučila isprobati. Vrijedilo je. Tu imamo još i ljepilo za umjetne trepke, koje također još nisam otvorila, ali se veselim isprobavanju.

Našli su se tu i dodaci: krpica za skidanje šminke (skida šminku namočena samo u vodu) te sapun za pranje iste nakon što se zaprlja od šminke. Oboje su fenomenalni. Poklekla sam i trendu jajčastih spužvica pa sam investirala u Real Techniques spužvicu i jako je dobra iako sam ja ipak veći fan kistića, zbog higijene, brzine nanošenja i praktičnosti.

U posljednjem postu pričala sam vam o divnom tretmanu na kojeg sam bila pozvana (KLIK), uz velik broj drugih blogerica i kojim sam oduševljena. Na poklon smo dobili *BB kremu i *mlijeko/maglicu za tijelo i super su. Također, uskoro ćete čitati o njima. 


Prošli tjedan održao se i event na kojem smo srdačno pozdravili novi brand u Hrvatskoj, a radi se o *Le Petite Marseillais-u. O atmosferi s eventa čitati ćete kroz dan-dva, a za doma smo dobili šampon i regenerator za kosu, kremu za tuširanje te balzam za tijelo. Divno mirišu! :)


Kako vam se svidio post/video?
Što ste vi kupovale u posljednje vrijeme?

*Proizvodi označeni zvjezdicom dobiveni su besplatno. Ipak, zadržavam pravo na iskreno mišljenje, kao i u svakom postu.

Broj komentara: 16:

  1. Gdje ima za kupiti maybelline anti age korektor kod nas? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok Sara! Pohvaljujem tvoj rad! Pratim te već neko vrijeme i fakat si super :)
    Ako mi možeš reć kakvu BB kremu koristiš, odnosno koju bi preporučila?
    Pozz, Antonija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)*
      Moram ti priznati da mi je teško govoriti jer ne znam koliko želiš potrošiti te imaš li bubuljice. Ja zapravo nisam veliki fan BB krema. Koristila sam 2 od Garniera, no njima nisam bila pretjerano oduševljena, posebno prvom verzijom. Molim te da mi kažeš tip svoje kože, koliko imaš godina, koliko želiš potrošiti te imaš li bubljice. Tako ću ti dati najbolji odgovor. :)

      Izbriši
    2. Hvala ti na odgovoru! Nisam baš ni ja fan BB krema, al za ljeto bi mi bolje pasale nego puder pa pitam.
      21 godinu i imam mješovitu kožu, T-zona masna. Kaj se tiće cijene do 70 kn.

      Izbriši
    3. Iskreno, prije par dana mi je lice poludilo na nekim mjestima pa sam samo na njih stavila pan stick, razmazala i sve je bilo super prekriveno i izgledalo je kao da nemam ništa na koži. Ako imaš bubuljice stavi samo to, malo razmaži i biti će dovoljno. A ako trebaš samo ujednačavanje tena, max factor cc krema biti će bolji izbor. Cijena je baš 70 kn u dm-u, a u bipi skuplja.

      Izbriši
  3. Štikle za 30 kn? Ozbiljno? Ove bež su mi preeedivnee!! Ja sam takve sreće da ni prsten za 30 kn ne mogu naći, a kad nađem nema veličine:(
    Čekam recenzije MF Pan Stika i CC kreme <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, 30 kn! :D Vidiš da sam kraljica sniženja! :D

      Izbriši
  4. Ove štikle iz Roberta su predobre. *_* Jel još traje to sniženje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sniženje sam primijetila samo u njihovoj poslovnici na Kvaternikovom trgu i još uvijek traje. :)

      Izbriši
  5. možeš li mi reći gdje si kupila kokosovo ulje? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam jedno iz dm-a (20 kn) i jedno iz bio&bio dućana (40 kn). Ovo drugo mi je finije. :)
      Ali ovo sa slike je iz dm-a. :)

      Izbriši
  6. Mozes li napisati tocan naziv tih Solgarovih tableta?Inace,super new in,stvarno si dobro sopingirala,odlicnih stvari za malo love,ja nikad nemam takve srece:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, Solgar skin nails and hair! :D Odlične su! :D

      Izbriši
  7. I mene zanimaju te tablete. Koliko kostaju? Ne znam da li imaju u BiH.. A bez stikle su mu predivne,a tek cijena..kamo srece da sam blize,da ih kupim haha :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da sam ih platila nešto manje od €20 u ljekarni. :) <3

      Izbriši

Hvala ti na komentaru! :)