petak, 30. ožujka 2012.

YES or NO

U posljednje vrijeme nakupovala sam dosta kozmetike kako dekorativne, tako preparativne i mislim da nema smisla raditi iscrpne recenzije o svakom proizvodu pojedinačno, pošto ste neke od njih vjerojatno i same isprobale. Sukladno s time, odlučila sam se za kratke recenzije u nekoliko rečenica. Istovremeno, ako želite znati nešto više o pojedinom proizvodu, slobodno pitajte u komentarima. :)


 

BIOBAZA mlijeko za čišćenje lica:
Za čišćenje lica najčešće koristim L'orealove proizvode, no ovog sam se puta odlučila za malo promjene.
Odoh ja do Dm-a i razmišljam je li pametno uložiti 40 kn u još jednu L'orealovu kremicu, a još se i protivim testiranju na životinjama. :/
I tako, pogled ode lijevo i zahvati ovaj proizvod. Za 40 kn dobijete 530 ml kreme, koja je made in Kroejša, zamisli. I rekoh, pa ako dajem Francuzima, dat ću i Hrvatima, bar da probam.

I kupila ja tu kremicu, trajat će mi pola života ako nastavim ovim tempom.
Na abalaži stoji da je krema namjenjena za svakodnevnu uporabu za sve tipove kože, ne sadrži parabene, sintetičke mirise i bojila.
Ja zadovoljna. Nakon korištenja, na licu nije bilo nikakve reakcije, štoviše, jutro poslije izgledalo je svježe.







MAX FACTOR Kohl pencil (090 natural glaze)
Ovu olovku kupila sam iz znatiželje. U posljednje vrijeme svi su postali zaluđeni za olovkama boje kože, pa sam i sama odlučila provjeriti razliku između ove i bijele (na slici usporedba s Maybelline olovkom - 35 white). I moje mišljenje? Sačuvajte koju kunu u džepu i ostanite pri bijeloj olovci. A i olovka je dosta kruta, pa mi oko neprestano suzi, a to mi se ne događa ni sa kojim proizvodom.





ARTDECO Eyebrow Filler 3
S ovim ljepotanom sam vas upoznala u prethodnom postu. Iako nisam u mogućnosti usporediti ovaj proizvod (nisam probala isti različitog branda), zaista sam zadovoljna, kao i sa svakim isprobanim Artdeco proizvodom. Nakon nanošenja, proizvod se osuši na vaši obrvama, ali daje prirodan dojam. Cijena: 70-ak kn.





L'OREAL color infaillible (001 Time resist white)
Opet proizvod koji sam odlučila kupiti nakon mnogobrojnih recenzija pročitanih na internetu. Zadovoljna sam konzistencijom, nanošenjem, ali ne i nijansom. Kupila sam klasičnu bijelu nijansu, no istovremeno imam 10 istih. To mi stvara problem, jer rijetko stavljam bijelo sjenilo preko cijelog kapka. No, već će negdje naći svoje mjesto. 






WELEDA Sole - Zahncreme
Dakle, radi se o Weledinoj pasti za zube koja pruža medicinsku njegu protiv karijesa i zubnog kamenca.
Pasta je sve osim normalna. Smeđe boje i slanog okusa, zaista nije za svakoga. Moja majka ima slabiji želudac i nije ju dobro podnijela (ne idem u detalje :P). Meni iskreno okus nije pretjerano smetao, no istovremeno nisam ni oduševljena njome. Učinak nije ništa bolji od klasične paste za zube, a cijena je 40-ak kn. Ponovo ju ne bih kupila.





YVES ROCHER couleurs nature (21 teint medium abricote)

Do sada sam isprobala 10-ak rumenila različitih brandova i nikada nisam bila pretjerano zadovoljna (osim s Catrice). S ovim sam vas rumenilom već upoznala u Yves Rocher postu i već ste tada mogli naslutiti da je nova ljubav rođena. :D Rumenilo je zaista savršeno, od nijanse, pigmeniranosti, količine do dojma koji ostavlja na licu. Za prirodan dojam dovoljno je 2-3 puta proći kistom po jagodicama, dok je za jači dojam dovoljno isti nanjeti 5 puta. Na licu traje do navečer. Ambalaža je plastična, što je možda manjak, no meni ne smeta. A i izbor nijansi je zaista velik. Detalje možete potražiti i na njihovoj stranici. :)






REVLON matte sjenilo (009 Rich Sable)

Tražila sam klasičnu smeđu mat nijansu koja bi mi poslužila za svakodnevnu upotrebu. S ovim proizvodom sam zadovoljna, no sigurna sam da postoji nekoliko jeftinijih varijanti,
pa možda nije za svakoga (cijena 50 kn).
Pigmetiranost je i više nego dobra (možda predobra), sjenilo se ne trusi i uz bazu traje od jutra do sutra.





Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Ako jeste, jeste li zadovoljne?
Što mislite o testiranju na životinjama?





Pozzzz

Broj komentara: 6:

  1. Moram priznati da me večina ovih proizvoda jako interesira da ih i sama isprobam, pogotovo ova prva kremica. Od max factora me peku oči, pa sam odavno prestala kupovati njihove olovke. Najviše me zanima ovo rumenilo. Kolika je cijena?

    Sviđaju mi se ove recenzije u par rečenica. Kažeš jesi li zadovoljna ili ne i dali taj proizvod preporučuješ! :)
    Idem ti malo prolistati po blogu!
    xo

    OdgovoriIzbriši
  2. Nijansa rumenila mi je predivna :)
    A Revlonovo sjenilo izgleda odlično i baš bi mi tkva mat nijansa trebala možda si ga i kupim ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi would yοu mind stating which blog platform yоu're using? I'm ρlanning
    tο start my own blog in thе neаr
    futuгe but I'm having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm lookіng
    for ѕomеthіng completelу unique.
    Ρ.S Apologies for being οff-topiс but I
    had to aѕk!

    Also νіsit my web-sitе: polyomino.net

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru! :)